loading
در حال بررسی درخواست شما
ساکا و حقوق 15 میلیون پوندی در سال
ساکا و حقوق 15 میلیون پوندی در سال

ساکا و حقوق ۱۵ میلیون پوندی در سال

آرسنال در ادامه تلاش بری نگهداری از ستاره هایش، پیشنهادی جذاب برای ساکا آماده کرده که احتمالا نهایی میشود.

dailymail در این مورد نوشت ... 
فاش شده است که با قرارداد جدید بوکایو ساکا، او تقریباً 15 میلیون پوند در فصل در آرسنال درآمد خواهد داشت، وینگر خوش فرم توپچی ها با 300.000 پوند در هفته پردرآمدترین بازیکن توپچی ها خواهد بود.

فوروارد توپچی ها به عنوان یکی از بازیکنان فصل ظاهر شده است. او روز یکشنبه با گلی درخشان در پیروزی 2-0 انگلیس مقابل اوکراین بر ظهور خود به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا مهر تایید زد.

Sportsmail ماه گذشته به طور انحصاری فاش کرد که ساکا با یک قرارداد بلندمدت جدید به ارزش حداقل 10 میلیون پوند در سال موافقت کرده است. با این حال، منابع اشاره کرده اند که ارزش واقعی معامله او - از جمله پاداش ها و سایر پرداخت های ضمیمه - نزدیک به 15 میلیون پوند است که دستمزد هفتگی او را به حدود 300.000 پوند در هفته می رساند.

پس از امضای این قرارداد، ساکا به پردرآمدترین بازیکن باشگاه آرسنال و یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ توپچی های لندن تبدیل خواهد شد. با این حال، این قرارداد کمتر از دستمزد 350.000 پوندی مسوت اوزیل در ورزشگاه امارات خواهد بود.

این بازیکن 21 ساله در 12 ماه گذشته به بازیکنی حیاتی برای باشگاه و کشور تبدیل شده است. بسیاری از باشگاه ها، از جمله منچسترسیتی، آینده ساکا را زیر نظر دارند، زیرا قرارداد فعلی او در پایان فصل آینده منقضی می شود. 

اما ساکا به طور خصوصی به صراحت اعلام کرده است که می خواهد در شمال لندن بماند زیرا از هدایت باشگاه تحت هدایت آرتتا متقاعد شده است. این مهاجم مشتاق است تا دوران حرفه ای خود در لیگ قهرمانان را آغاز کند. 

آرسنال امسال برای اولین بار از فصل 2016-2017 جواز حضور در این رقابت ها را کسب می کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۸ ۲۰:۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : dailymail
بازدید: ۸۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰