loading
در حال بررسی درخواست شما
سکون آرسنال صدای ردنپ را هم درآورد
سکون آرسنال صدای ردنپ را هم درآورد

سکون آرسنال صدای ردنپ را هم درآورد

جیمی ردنپ بعد از شکست آرسنال در مقابل استوک پرسیده است که چرا آرسنال همچنان به ولکات، ویلشر و کایرن گیبز فرصت می‌دهد؟

در گفتگو با دیلی میل بعد از مسابقه، جیمی ردنپ پرسید چرا بازیکنان آرسنال به همین راحتی جایگاه خود در باشگاه را می‌پذیرند، و گفت: "مشکل این است که همه چیز در آرسنال با شرایط طبیعی خود فاصله زیادی دارد. اگر بازیکنان تحت فشار باشند دیگر بازی خوبی ارائه نمی‌دهند.
من متوجه نمیشوم چرا بازیکنانی مثل تئو ولکات، جک ویلشر و کایرن گیبز، در حاشیه ترکیب اصلی حضور دارند. آنها یا باید سعی کنند تا خودشان را به تیم تحمیل کنند و یا دوران حرفه ای خودشان را جای دیگری ادامه دهند.

ولکات از نیمکت به زمین آمد تا برای نجات توپچی‌ها تلاش کند، اما در ١٢ دقیقه او تنها ۳ پاس و یک خطا از خود بر جای گذاشت. مصدومیت جک ویلشر هنوز کاملا بهبود نیافته است و برای آماده سازی با تیم زیر ٢٣ سال ها بازی می‌کند. گیبز هم به همین صورت با تیم جوانان بازی می‌کند.

این سه بازیکن انتخاب های اصلی آرسن ونگر نیستند، گرچه در مورد ویلشر به نظر میرسد بخاطر عدم آمادگی باشد. بنابراین بخاطر عملکردشان در حاشیه قرار میگیرند و با چنین شرایطی بعید به نظر میرسد که از سوی سایر تیم ها پیشنهادی برایشان ارائه شود.

گیبز به نظر میرسد از بقیه به درهای خروجی باشگاه نزدیک تر است و در اردوی پیش‌فصل تابستان آرسنال هم کنار گذاشته شده بود. اما این بستگی به این سه بازیکن انگلیس دارد که انگیزه لازم برای رقابت با بازیکنان بالاتر از خود را پیدا کنند، یا برای انتقال به تیمی که به آنها اجازه بازی کردن بدهد تلاش بیشتری کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : DailyMail
بازدید: ۳,۳۹۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰