loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های نایجل وینتربورن راجب چمبرلین
صحبت های نایجل وینتربورن راجب چمبرلین

صحبت های نایجل وینتربورن راجب چمبرلین

چمبرلین در روز های اخیر به منچسترسیتی، لیورپول و بیشتر از همه به چلسی لینک شده است اما منابع اسکای میگویند آخر هفته قرار است راجب تمدید قراردادش با آرسنال جلسه ای با آرسنال ونگر و ایوان گازدیس داشته باشد.

حال نایجل وینتربورن دفاع چپ سابق آرسنال در مصاحبه ای راجب چمبرلین صحبت کرده است. من با قاطعیت می توانم به شما بگویم که او بازیکنی است که گام های بزرگی در راستای پیشرفت در فصل گذشته برداشته است، در پست وینگ–بک، من او را در زمره بازیکنان برجسته آرسنال قرار میدهم. از پایان فصل پیش تاکنون به نظر من او بسیار سطح بالایی داشته، آیا این پستی است که او می خواهد به طور مرتب در آن بازی کند؟!

آیا می خواهد در میانه میدان باشد یا یک منطقه جلو تر و در پشت مهاجم بازی کند؟!

چرا او تاکنون پیشنهاد تمدید را قبول نکرده است، آیا احساس میکند مبلغ قراردادی که به او پیشنهاد شده کمتر از بازیکنانی در تیم است که اهمیتشان از او کمتر است؟! اما او یک مشکل کوچک داشت، زمانی که به نظر میرسید خودش را در تیم جا انداخته مصدوم می شد و چند هفته بیرون بود دوباره به ترکیب برمی گشت و با هم پس از چند بازی مصدوم می شد. اما از پایان فصل گذشته عملکرد او در سطح بسیار بالایی قرار داشته است، قطعا او بازیکنی است که آرسنال نیاز به حفظ او دارد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۶/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Skysport
بازدید: ۲,۸۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰