loading
در حال بررسی درخواست شما
فرسندا  و پالس مثبت برای حضور در امارات
فرسندا  و پالس مثبت برای حضور در امارات

فرسندا و پالس مثبت برای حضور در امارات

میکل آرتتا خوشحال است از اینکه هدف نقل و انتقالات آرسنال، ایوان فرسندا "مفتخر" است که توپچی ها او را زیر نظر دارند و برای خریدش فعال خواهند بود و از پیوستن به آرسنال استقبال میکند...  

در حالی که این مدافع راست نیز تایید کرده است که در حال یادگیری زبان انگلیسی قبل از انتقال احتمالی است.

فرسندا با وجود اینکه فقط 18 سال سن دارد، یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان جوان اسپانیاست. او در حال حاضر در تیم اصلی رئال وایادولید حضور دارد. او در این فصل تا کنون 15 بار بازی کرده است و اگر مصدومیت همسترینگ نبود، بیشتر هم میتوانست بازی کند.

نمایش های بالغ این مدافع در لالیگا باعث علاقه برخی از تیم های بزرگ شده است. بارسلونا، نیوکاسل یونایتد و یوونتوس همگی با او در ارتباط هستند. اما این آرسنال است که در موقعیت جدی برای تکمیل یک معامله قرار دارد. در 22 مارس، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت فاش کرد که یوونتوس توجه خود را از فرسندا معطوف کرده و در عوض به "امیل هولم" از اسپزیا چشم دوخته است.

با توجه به تمرکز بارسا و نیوکاسل روی اهداف مختلف در حال حاضر، به نظر می رسد آرسنال بهترین باشگاه برای انتقال فرسندا باشد.

ارزش گذاری این ستاره شگفت انگیز متفاوت است. تصور می شود که او چیزی بین 15 تا 26.5 میلیون پوند هزینه خواهد داشت. این مبلغ بیشتر همان چیزی است که بند آزادسازی او وجود دارد، اگرچه باید دید که آیا وایادولید به طور کامل در این مورد مقاومت خواهد کرد یا خیر.

فرنسدا در حال حاضر در "تیم ملی زیر 19 سال اسپانیا" در حال بازی است. او 90 دقیقه کامل در بازی‌های اخیر آنها مقابل دانمارک و لوکزامبورگ بازی کرد و انتظار می‌رود که با بازی تیم زیر 19 سال اسپانیا در سه‌شنبه شب به مصاف اسکاتلند برود.

در طی مصاحبه ای با منبع اسپانیایی AS (از طریق Sport Witness)، از فرسندا در مورد علاقه آرسنال سؤال شد. او پاسخی داد که آرتتا را خوشحال کند و گفت: "من افتخار می کنم، اما همیشه می گویم: من همچنین در یک باشگاه بزرگ، وایادولید هستم."

در یک پالس مثبت دیگر برای آرسنال، فرسندا تایید کرد که در حال یادگیری زبان انگلیسی و آلمانی است. این باید به او کمک کند تا به سرعت با لیگ برتر سازگار شود، اگر به امارات برود.

من همیشه برای مطالعه با نگاه به آینده، فراتر از فوتبال ارزش قائل بودم. من فردی هستم که دوست دارم زبان بیاموزم.»

به گزارش transfermarkt، فرسندا با ارزش ترین بازیکن تیم زیر 19 سال اسپانیا است. وقتی در این مورد سؤال شد، نوجوان پاسخ بسیار پخته‌ای داد: «خب، به این دلیل است که من بازی‌های بیشتری در دسته اول نسبت به بقیه دارم. اکنون نوبت من است و بقیه در مدت زمان کوتاهی با آنها بازی خواهند کرد."

به نظر می رسد فرنسدا هم در داخل و هم خارج از زمین به خوبی در حال پیشرفت است. به نظر می رسد او خلق و خوی بسیار خوبی دارد و میل به یادگیری دارد، دو ویژگی که به او کمک می کند تا در آینده به یک حرفه ای برتر تبدیل شود.

آرسنال در حال حاضر بن وایت و تاکهیرو تومیاسو را به عنوان مدافع راست در ترکیب خود دارد. اما در طرف دیگر دفاع، کیران تیرنی می تواند در تابستان امسال پس از از دست دادن جایگاه خود به الکساندر زینچنکو، این تیم را ترک کند.

جیمز بنج، روزنامه‌نگار CBS Sports پیشنهاد کرده است که در صورت جدایی تیرنی، تومیاسو به سمت دفاع چپ و جانشین زینچنکو خواهد رفت. و این فضا را برای Fresneda آزاد می کند تا با وایت برای جایگاه دفاع راست رقابت کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۸ ۲۰:۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : teamtalk
بازدید: ۴۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰