loading
در حال بررسی درخواست شما
مروری بر لیست خروجی های آرسنال در ددلاین
مروری بر لیست خروجی های آرسنال در ددلاین

مروری بر لیست خروجی های آرسنال در ددلاین

هکتور بلرین مدافع قدیمی آرسنال به مدت یک فصل به طور قرضی به رئال بتیس پیوست
 
بلرین سال 2011 به جمع توپچی ها اضافه شد و 239 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت. او با آرسنال سه بار در جام حذفی به قهرمانی رسید و دو بار نیز هم در کامیونیتی شیلد جام را بالای سر برد. هکتور در تمامی رده های سنی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته یعنی از زیر 16 ساله ها تا بزرگسالان. وی در ترکیب تیم ملی اسپانیا در یورو 2016 هم حضور داشته است. بلرین محصول آکادمی بارسلونا است که در 16 سالگی این تیم را به مقصد آرسنال ترک کرد و سال 2012 در 17 سالگی اولین قرارداد حرفه ای خود را بست. 
 
 
ریس نلسون هم فصل 20121/22 به طور قرضی برای فاینورد توپ خواهد زد
 
هافبک هجومی 21 ساله آرسنال  اولین بار سال 2017 در 17 سالگی به عنوان یار تعویضی در کامیونیتی شیلد مقابل چلسی به میدان رفت و از آن به بعد 43 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته است. نلسون 9 سالگی به آکادمی آرسنال پیوست و سال 2016 نیز به تیم شولار ملحق شد و آنجا به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ دست یافت. پس از آن به جمع تیم زیر 23 ساله های آرسنال اضافه شد. این بازیکن جوان ملی پوش انگلیسی فصل 2018/19 به طور قرضی به باشگاه هوفنهایم آلمان پیوست و سپس به تیم اصلی آرسنال راه یافت. او سپتامبر 2019 در لیگ کاپ اولین گل خود برای تیم اصلی را مقابل ناتینگهام فارست به ثمر رساند و پس از آن باز هم برای توپچی ها گل هایی را مقابل تیم های لیدزیونایتد و لیورپول به ثمر رسانده است.
 
 
الکس رونارسون به مدت یک فصل و به طور قرضی به تیم او اچ لون پیوست
 
این گلر 26 ساله سپتامبر گذشته از تیم دیژون فرانسه به آرسنال پیوست.او پس از اینکه فوتبال را در کشورش ایسلند آغاز کرد در نوجوانی به لیگ برتر دانمارک راه یافت. وی 4 سال در این کشور حضور داشت و در 62 بازی به میدان رفت و به عنوان بهترین بازیکن فصل دست یافت. پس از آن به دیژون پیوست . دو فصل حضور داشت و45 بار در دروازه این تیم قرار گرفت.  الکس که فصل گذشته 6 بازی برای تیم اصلی آرسنال انجام داد ، نماینده کشورش در هر رده سنی زیر 16 سال تا زیر 21 سال بوده و اولین بازی ملی خود را برای ایسلند در نوامبر 2017 انجام داده است. او عضو تیم ملی ایسلند برای جام جهانی فوتبال 2018 روسیه  بوده است.
 
ویلیان نیز قراردادش را با آرسنال فسخ کرد 
 
بازیکن ملی پوش برزیل در آگوست گذشته از چلسی به ما ملحق شد و در فصل 2020/21 تعداد 37 بازی برای توپچی ها انجام داد.او تا پایان قراردادش دو سال دیگر فرصت داشت  اما پس از مذاکرات مثبت و سازنده اخیر او با باشگاه  تصمیم گرفت به کورینتیانس در برزیل ، جایی که کار خود را آغاز کرد برود. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۱۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰