loading
در حال بررسی درخواست شما
مورینیو: بازی ندادن سانچز کار درستی بود
مورینیو: بازی ندادن سانچز کار درستی بود

مورینیو: بازی ندادن سانچز کار درستی بود

خوزه مورينيو بر این باور است که الکسيس سانچز دچار افت شده بود و آرسن ونگر کار درستی کرد که بازگشتش به تیم را مدیریت میکند.

این بازیکن ۲۸ ساله ابتدای فصل را بدلیل مصدومیت از دست داد و پس از اینکه انتقال لحظه آخری اش به منچستر سیتی بدليل عدم توانایی آرسنال در متقاعد کردن توماس لمار به ترک از موناکو شکست خورد، به ندرت بازی به او داده شد.

سانچز در دو بازی لیگ جزیره که بعد از تعطیلات بازی های ملی بوده مقابل بورنموث و چلسی نیمکت نشین بود اما بازی ابتدایی لیگ اروپا برابر کلن و بازی دور سوم لیگ کاپ برابر تیم دسته سومی دانکستر را فيکس بود. پس از اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه ونگر باور ندارد سانچز توانایی عملکرد خوب برابر تیم های بزرگ را دارد، پخش شد ونگر مجبور به توضیح در این باره شده بود.

مورينيو که به سانجز لینک شده بود بر این باور است که ونگر موقعیت سانچز را به خوبی کنترل کرده و این شرایط را با استفاده چلسی از ادن هازارد و استفاده خودش از  لوک شاو مقایسه کرد.

او گفت:" بازیکن های دیگری در لیگ جزیره وجود دارند که بازی نمیکنند و مربيانشان میگویند که آنها در بهترین شرایط ممکن نیستند.درباره چند مورد از بهترین بازیکنان لیگ صحبت میکنیم. هفته پیش شنیدم که مربی چلسی همین را گفت و مربی آرسنال هم همينطور.

بازیکنان در شرایط روياييشان نیستند و پس از مصدومیت هایشان در بهترین فرمشان نیستند. لوک (شاو) جراحی داشت و مدت زیادی بازی نکرد. من نمیتوانم توقع داشته باشم که او برگردد و عملکرد قوی ای داشته باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : metro
بازدید: ۱,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰