loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاه دقیقی به نقل و انتقالات آرسنال
نگاه دقیقی به نقل و انتقالات آرسنال

نگاه دقیقی به نقل و انتقالات آرسنال

 
آرسنال و میکل آرتتا با فروش چندین بازیکن و خرید‌های جدید میتوانند تابستان بسیار جذابی را پیش‌رو داشته باشند.
تقویت ترکیب اصلی موضوعی است که به وضوح مشخص است اما اینکه بودجه‌ی نقل و انتقالاتی تیم چقدر خواهد بود به وضوح اعلام نشده است‌.
 
میکل آرتتا تمایل خود را برای اضافه کردن چند بازیکن با کیفیت به ترکیب تیم پنهان نکرده و معتقد است که آرسنال برای پوشش شکاف عظیمی که بین آن‌ها و دو تیم بالای جدول(منچسترسیتی و لیورپول) باید هرچه سریع تر اقدام‌کند.
وی افزود : شما میتوانید ببینید که لیورپول بدون هیچ جادویی در چند فصل متوالی و با جذب بازیکنان با کیفیت توانست تیمی قدرتمند بسازد، ما نیز برای رقابت با آن‌ها نیاز به جذب بازیکنان با کیفیت داریم.
 
شرایط مالی باشگاه تحت الشعاع خسارات حاصل از ویروس کرونا و عدم کسب سهمیه‌ی اروپایی قرار گرفته، پیروزی در فینال جام‌حذفی مقابل چلسی و‌ کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا میتواند دست آرسنال را برای خرج کردن در تابستان بازتر‌ کند همچنین اینده و تمدید قرارداد اوبامیانگ جدا از این قضیه نیست. 
 
آرتتا گفت : اگر شما از من بپرسید که که شرایط باشگاه در جذب و تمدید قرارداد بازیکنان چگونه خواهد بود باید به شما بگویم درحال حاضر در شرایطی هستیم که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، باید منتظر فینال ویمبلی باشیم که خیلی از مسائل باشگاه (بودجه‌ی نقل و انتقالاتی، ماندن و جدا شدن بعضی بازیکنان) به آن وابسته خواهد بود.
 
اولویت آرتتا در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی تابستان جذب یک هافبک باکس تو باکس خواهد بود کسی که هم در زمان حمله‌ی حریف به خط دفاعی کمک می‌کند و بعد از باز پس‌گیری توپ به سرعت رو ب جلو حرکت میکند. توماس پارتی گزینه‌ی شناخته شده و‌ مد نظر آرسنال است،بازیکنی که میتواند تعادل بین دفاع و حمله را برقرار کند.
 
علاقه‌ی آرسنال برای جذب پارتی به سال گذشته برمیگردد و با روی کار آمدن آرتتا تمایل آن‌ها برای جذب این بازیکن ملی‌پوش غنایی بیشتر شد، مشکل پیش‌روی آرسنال برای جذب پارتی،مبلغ فسخ‌ قرارداد 44 میلیون پوندی اوست، در شرایط مالی حال حاضر باشگاه این مبلغ غیرقابل پرداخت است و آرسنال میخواهد الکساندر لاکازت[آتلتیکومادرید نیز مدت‌هاست شرایط لاکازت را زیر نظر دارد]را وارد این معامله کند.
 
معاوضه‌ی توماس پارتی و متئو گندوزی یا لوکاس توریرا نیز می‌تواند گزینه‌های جذابی برای آتلتیکومادرید باشند. توماس پارتی از علاقه‌ی شدید آرسنال برای جذب او با خبر است به همین دلیل مذاکره‌ی با باشگاه برای تمدید قراردادش را فعلا به تعویق انداخته است. چند هفته‌ی پیش‌رو نقش بسیار کلیدی در ورود آرسنال به بازار نقل و انتقالات خواهد داشت.
 
همچنین میکل آرتتا خواهان ادامه‌ی‌ حضور دنی سبایوس در باشگاه است، سران باشگاه در حال مذاکره‌ی با رئال‌مادرید برای تمدید قرارداد قرضی او به مدت یک فصل دیگر هستند. مخالفت سران رئال برای تمدید قرارداد قرضی سبایوس برای آرسنال بسیار ناخوشایند خواهد بود،زیرا جذب او انجام نشدنی خواهد شد. آرسنال و سبایوس هر دو راضی به ادامه‌ی همکاری هستند، حالا باید منتظر ماند و دید که تصمیم رئال چه خواهد بود.
 
در صورت شکست برای جذب گزینه‌های حاضر، دانیلو پریرا هافبک تنومند پورتو پرتغال، میتواند گزینه‌ی جذابی برای آرسنال باشد. این بازیکن در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد که علاقه‌مند به حضور در لیگ‌جزیره و باشگاه آرسنال است و به‌شدت به سبک مربیگری آرتتا علاقه دارد.
همچنین آرسنال در‌ میانه‌ی میدان و خط هافبک خود نیاز به خلاقیت مضاعف دارد 
 
ارکون کوکچو هافبک 19 ساله‌ی ترکیه‌ای باشگاه فاینورد هلند یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آرسنال بود که در ماه گذشته قراردادش را به‌طور بلند مدت تا سال 2025 تمدید کرد.
 
در همین حال ویلیان وینگر برزیلی چلسی نیز مورد توجه آرسنال قرار گرفته این بازیکن 31 ساله در تابستان بازیکن آزاد محسوب می‌شود، به شرط اینکه در چند هفته‌ی پیش‌رو قراردادش را با چلسی تمدید نکند.‌ ویلیان اخیرا اعلام کرده که خواهان ادامه‌ی زندگی در لندن است و میخواهد فوتبالش را در یکی از باشگاه‌های لندنی ادامه بدهد، البته حضور داوید لوییز هم تیمی سابق او در آرسنال میتواند این انتقال را تهسیل ببخشد.
 
فیلیپ کوتینیو چندین بار به باشگاه لینک شده، بارسلونا علاقه‌ای برای ادامه‌ی همکاری با این بازیکن برزیلی ندارد و خواهان فروش اوست، اما انتقال دائمی این بازیکن برای آرسنال غیرممکن خواهد بود، تنها گزینه‌ی پیش‌روی آرسنال انتقالی قرضی با بند خرید دائمی می‌باشد البته پرداخت حقوق هفتگی 250 هزار پوندی این بازیکن نیز برای آرسنال سخت خواهد بود.
 
با بازگشت ویلیام سالیبا و تمام شدن قرارداد قرضی این بازیکن، آرسنال همچنان بدنبال جذب یک مدافع وسط دیگر می‌باشد.
 
دایوت اوپامکانو مدت‌هاست که مورد توجه باشگاه قرار گرفته است و هوادران به شدت خواهان جذب او هستند، با توجه با اینکه از قرارداد این بازیکن تنها یک سال باقی مانده (تا سال 2021) و باشگاه لایپزیش نمیخواهد بازیکنش را بصورت آزاد از دست بدهد، احتمال فروش او در این تابستان بالا است. این بازیکن فرانسوی در قراردادش بند فسخ 54 میلیون پوندی دارد و با توجه به‌ وارد شدن به سال آخر قراردادش هیچ تیمی راضی به پرداخت این مبلغ نخواهد بود و این باشگاه آلمانی باید مبلغ درخواستی خود را کاهش بدهد.
 
مالانگ سار بازیکن 21 ساله‌ی نیس فرانسه که درحال حاضر بازیکن آزاد محسوب میشود، اکسل دیساسی بازیکن جوان رنس فرانسه و همچنین جان استونز که در منچسترسیتی عملا به یک دفاع نیمکت‌نشین تبدیل شده از دیگر گزینه‌های حاضر برای تقویت خط دفاعی می‌باشند.
 
این که در تابستان آرسنال به‌دنبال جذب مهاجم باشد، بستگی به آینده‌ی پیرامریک اوبامینگ و الکساندر لاکازت دارد در صورت جدایی هر یک از این دو بازیکن، باشگاه بدنبال جذب جانشین او‌ خواهد بود. اودسون ادوارد مهاجم سلتیک اسکاتلند، جوناتان جانسون بازیکن 20 ساله ملی‌پوش کانادایی خنت بلژیک و همچنین موسی دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه لیون از جانشینان احتمالی لاکازت و اوبامیانگ در صورت جدایی احتمالی یکی از این دو بازیکن هستند.
 
خروجی های احتمالی آرسنال در تابستان
 
متئو گوندوزی : هر روز احتمال خروج گوندوزی از جمع توپچی ها قوت می گیرد.علت خروج متئو مشکلات وی با آرتتا اعلام شده است و پس از شکست ۲ بر یک برابر برایتون و درگیری او با مهاجم تیم برایتون حتی یک دقیقه هم وارد زمین نشده است و فعلا به صورت فردی تمرین میکند.نزدیکان گوندوزی گفته اند که او منتظر پایان فصل و تصمیم گیری درباره ی آینده ی خودش است.توپچی ها به باشگاه های مختلفی در اروپا او را پیشنهاد داده اند و اماده ی فروش وی با مبلغی مناسب یا به عنوان بخشی از قرارداد بازیکن دیگر هستند.
 
لوکاس توریرا : آینده ی لوکاس توریرا هم همچنان نامشخص است و او نتوانسته است جایگاه خود را در تیم آرتتا ثابت کند و حتی در بازی مقابل استون ویلا پس از ۴۵ دقیقه حضور در ترکیب ثابت تیم جایگاه خود را به گرانیت ژاکا داد. چندین باشگاه از سری آ ایتالیا پیگیر وضعیت او هستند.
 
 
مسوت اوزیل : توپچی مایل اند تا با فروش اوزیل حقوق هفتگی ۳۵۰ هزار پوند او را صرف دیگر بازیکنان کنند.او بیشترین حقوق هفتگی را در لیگ جزیره به خود اختصاص داده است و بارها گفته است که خواهان حضور تا پایان قرارداد خود با باشگاه تا سال ۲۰۲۱ است.
 
 
پیرامریک اوبامیانگ : آرسنالی ها در حال تلاش برای تمدید قرارداد کاپیتان خود هستند اما این به تصمیم شخصی وی مربوط است که می خواهد در شمال لندن به کار خود ادامه دهد یا خیر.در صورت عدم تمدید قرارداد، توپچی ها باید بین خروج وی به صورت رایگان در سال 2021 یا فروش وی در این تابستان انتخاب کنند.
 
سوکراتیس : مدافع یونانی هم پس از شروع مجدد لیگ برتر تنها یک دقیقه برای آرسنالی ها بازی کرده است.آرسنال آماده ی فروش وی است اما گفته می شود او از وضعیتش راضی است و میخواهد تا پایان قراردادش تا سال دیگر در آرسنال بماند.
 
 
همچنین سئاد کولاسیناچ و محمد الننی گزینه هایی هستند که با فروششان آمادگی آرسنال برای خرید های جدید بیشتر می شود. شایعه هایی هم پیرامون مایتلند نایلز شنیده می شود اما آرتتا علاقه ای به از دست دادن جوان پرورش یافته ی آکادمی آرسنال ندارد.
 
جوردی اوسی توتو که بطور قرضی در بوخوم آلمان بازی میکرد بعد از عملکرد قابل توجهی که داشت حالا به لندن بازگشته و‌ چیزی که مشخص است نمیخواهد دوباره به تیم زیر 23 ساله ها بازگردد.
 
همچنین مهاجم آینده داره و جوان تیم، فولارین بالوگان بعد از شکست در مذاکره برای تمدید قراردادش از باشگاه جدا خواهد شد.
 
 
در صورت اتفاق افتادن این شایعه ها، به نظر می رسد آرسنال بر تقویت کمربند مرکزی تیم تمرکز کند جایی که خبر هایی از علاقه ی آنها به توماس پارتی و ویلیان شنیده می شود.
این در حالی است که مدافع جدید آنها ویلیام سالیبا هم با به پایان رسیدن قرارداد قرضی اش،به لندن بازگشته و آماده ی حضور در ترکیب توپچی ها  است.
 
درون دروازه هم نیز دو گزینه خوب برای میکل آرتتا وجود دارد که قطعا انتخاب بین برند لنو و املیانو مارتینز کار سختی برای سرمربی توپچی ها خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۵/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : گل
بازدید: ۲,۷۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰