loading
در حال بررسی درخواست شما
پل مرسون منتقد انفعال آرسنال در بازار
پل مرسون منتقد انفعال آرسنال در بازار

پل مرسون منتقد انفعال آرسنال در بازار

آرسنال تابستان را فقط با خرید پیتر چک به پایان رساند و این باعث شد تا هواداران یک بیانیه صادر کنند و به سیاست های باشگاه در امر نقل و انتقالات بتازند.
آرسنال در این تابستان با کریم بنزما ارتباط گرفت اما نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت او را به خدمت نگرفتند.
مرسون به Sky Sports News HQ گفت : فعالیت های باشگاه آرسنال در برابر کسانی که هر هفته برای دیدن بازی های آنها زمان و پول خود را هزینه میکنند منصفانه نیست. این فریب هواداران است. هواداران به خودشان میگویند ، برای چه بیاییم ؟! هر هفته گرانترین بلیط لیگ برتر را میخریم که چه شود ؟! مقام چهارمی ؟! یا شاید یک روز در سال بیرون از ومبلی بتوانیم جشن بگیریم ؟! ( اشاره به قهرمانی های آرسنال در جام حذفی دوسال اخیر )

آنها با خود میگویند چرا این همه هزینه کنیم ؟! باز همان تیم است ! همان تیمی که 12 امتیاز از چلسی عقب بود در سال گذشته !!! هر سال همین نتایج تکرار میشود و هیچ تغییری در روند کار پیش نمیآید.
من به شما میتوانم بگویم چه مسیری امسال دنیال میشود، در ابتدا میشنویم که تیم خیلی خوبی هستیم و مدعی هستیم امــا در پایان هیچ فرقی با سال های قبل وجود نخواهد داشت. با این تیم آرسنال و بدون هیچ خرید جدیدی، اگر آرسنال قهرمان لیگ شود من خیلی خیلی شوکه میشوم !!!

مرسون ادامه داد : این پول ، مال آرسن ونگر نیست ، مال باشگاه نیست بلکه متعلق است به هواداران ... آنهایی که گرانترین بلیط ها را میخرند تا باشگاه بتواند بازیکن بخرد. من دیگر نمیدانم چرا آرسنال این پول ها را هزینه نمیکند ! کافی بود آرسنال پیشنهاد 75 میلیون پوندی برای بنزما میداد آن زمان شاهد آن بودیم که رئال با کمال میل بنزما را در لندن از هوایپما پیاده میکرد. این درست نیست

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SKYsports
بازدید: ۳,۴۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰