loading
در حال بررسی درخواست شما
په‌په و ویلیان مشکل اصلی آرتتا !
په‌په و ویلیان مشکل اصلی آرتتا !

په‌په و ویلیان مشکل اصلی آرتتا !

الن اسمیت معتقد است په‌په و ویلیان مشکلات اصلی تیم آرتتا هستند و امیدوار است در هفته‌های آتی بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند. هر دو بازیکن در برابر ساوتهمپتون به میدان رفتند اما نتوانستند کارایی لازم را به نمایش بگذارند و در نهایت آرسنال از جام حذفی کنار رفت.
 
ویلیان که در تابستان از چلسی به آرسنال آمده است و انتقالاش برای باشگاه هزینه‌ای نداشته اما حقوق هفتگی سنگینی دریافت میکند. از سویی په‌په تابستان 2019 در رقابتی با زاها موفق شد در نهایت به آرسنال اضافه شود اما همچنان بعد از نزدیک به دو فصل نتوانسته است جایگاه خود را به عنوان گران‌ترین خرید باشگاه آرسنال، پیدا کند. توپچی‌ها او را با رقم 72 میلیون پوند از لیل به خدمت گرفتند که رکورد نقل و انتقلات باشگاه در این معامله جا به جا شد.
 
اسمیت در مورد نیکولاس گفت: بعید میدانم ( بتواند با لیگ جدید خود را وفق دهد) ... او در دومین فصل خود برای آرسنال بازی میکند و باید تا امروز با لیگ و تیم جدیدش  سازگار میشد ... او بازیکنی است که میتواند جادو کند هرچند هوش فوتبالی او بنظر انقدر قوی نیست. او در فرانسه اینقدر زمان نبرد تا به بازیکن درخشان تبدیل شود. میتوانید رقم قراردادش را به گردن او بیاندازید ؟! حقیقت این است که "نه! نمیتوانید" امـــــــــــا او امروز بازیکن آرسنال است و فروش او قطعا با رقمی پایین تر ممکن خواهد بود که این یک ضرر مالی دیگر برای باشگاه است و این یک مشکل جدید خواهد بود.
 
اسمیت با اشاره به اوزیل گفت: او جدیدا از آرسنال خارج شده است ولی آرسنال ظاهرا مشکل جدیدتری پیدا کرده است. بنظر میرسد په‌په انگیزه‌ای ندارد ولی آیا آرتتا میتواند او در تمرینات تهیج کند که در نهایت عملکرد بهتری از او شاهد باشیم ؟!
 
از سویی آیا آرتتا میتواند از ویلیان بازی روزهای چلسی او را بگیرد ؟! آرتتا اوزیل را کنار گذاشت و سعی کرد او را از باشگاه خارج کند و نگاهش به سمت ویلیان و په‌په بود، آیا میتواند از آنها بازی خوبی بگیرد ؟! دلیل آمدن ویلیان به آرسنال چه بود ؟! ساده است ! پول!!! حداقل از بیرون چنین به نظر میرسد. بازی ویلیان هم مورد قبول نیست و این یک مشکل دیگر برای مربی خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro
بازدید: ۱,۶۴۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰