loading
در حال بررسی درخواست شما
کیران تیرنی به آرسنال پیوست
کیران تیرنی به آرسنال پیوست

کیران تیرنی به آرسنال پیوست

 
 
تیرنی با رقمی معادل 25 میلیوند پوند و قراردادی 5 ساله از سلتیک اسکاتلند به آرسنال انگلستان پیوست. آرسنال سال‌ها بود این بازیکن جوان را زیر نظر داشت. تیرنی از ابتدای نقل و انتقالات هدف اصلی آرسنال بود و دو بار آرسنال رسما به او پیشنهاد داد که توسط سلتیک رد شد. 
 
سلتیک، اسکاتلندی بودن خود را با این معامله ثابت کرد. آنها 1 پوند هم از خواست ابتدایی خود عقب نکشیدند و در نهاست با رقمی که میخواستند، موفق شدند این بازیکن جوان را بفروش برسانند.  رقم قرارداد تیرنی در اسکاتلند یک رکورد به شمار می‌آید. پیش از تیرنی،رکورد گران‌ترین انتقال یک بازیکن اسکاتلندی برای "توره آندره فلو" بود که از چلسی به رنجرز رفته و در سال 2000 برای رنجرز این انتقال 12.500.00 پوند هزینه داشته است.
 
تیرنی 22 ساله علاوه بر فعالیت‌های تدافعی در جناح چپ، قدرت نفوذ بالایی دارد، دقیقا موردی که در سئاد کولاسیناچ دیده نمیشود. 
 
در مورد مصدومیت تیرنی هم باید گفت که او بزودی میتواند به زمین بازگردد و موضوع مهمی را نخواهد داشت. اخیرا گفته شده بود 8 هفته بیرون خواهد بود اما مربی او این موضوع را رد کرده و گفته است نهایتا در 10 روز آینده میتواند به زمین بازگردد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰