loading
در حال بررسی درخواست شما
ویویان میدیما با باشگاه قرارداد بلند مدت امضا کرد
ویویان میدیما با باشگاه قرارداد بلند مدت امضا کرد

ویویان میدیما با باشگاه قرارداد بلند مدت امضا کرد

بهترین مهاجم حال حاضر ما سال 2017 از بایرن مونیخ آمد. وی از زمانی که به جمع توپچی ها پیوسته 34 بار به میدان رفته و بخش جذاب کار او این است که در 28 بازی که از ابتدا به میدان رفته 29 گل به ثمر رسانده است و خود را به جمع نوزده گلزن برتر لیگ از فصل 1999-2000 تاکنون رسانده است.

 

بازیکن ملی پوش هلندی ما در این فصل سه بار هت تریک داشته و با این هت تریک ها موفق شده در 14 بازی 20 گل به ثمر برساند. او همچنین در 21 بازی حضور خود در لیگ 19 بار گلزنی کرده است.

 

 

undefined

 

جو مونتمورو در مورد ویویان میدیما گفت: " ویویان مهاجم فوق العاده ایست. یکی از بهترین ها در جمع فوتبال زنان. او در پیدا کردن راه دروازه  در شرایط سخت توانایی خارق العاده ای دارد و اشتهای او برای گلزنی و پیروزی چیزیست که هر تیمی نیاز دارد. از اینکه او با ما قرارداد بلند مدتی امضا کرد خوشحال و خوشبین هستیم."

 

ویویان پس از امضای این قرارداد گفت: " به راهی که باشگاه می رود فکر میکنم. از اینکه اینجا هستم خوشحالم. در حقیقت ما فوتبال خوبی بازی می کنیم. اینها همه باعث شده که من قدردان باشگاه باشم. فقط میخواهم بخشی از آنچه در این جا انجام می دهیم باشم و به پیشرفتم ادامه دهم. خوشحالم و میخواهم کارهای خوب زیادی انجام دهیم."

 

"نحوه ی بازی ما واقعا خوب وهمچنین لذت بخش است. مشخص است که با روشی که ما می رویم به دنبال بردن دستاوردهایی هستیم و فکر میکنم که در طی سالهایی که در پیش رو داریم موفق به انجام این کار خواهیم شد. پس از آن فقط میتوانیم پیشرفت کنیم تا زمانی که همه ی ما از آن لذت ببریم و به همین اندازه ای که اکنون داریم فعالیت میکنیم. من فکر میکنم که ما قطعا میرویم که جامی را به دست آوریم."

 

" من فقط از اینکه تیم کارش را خوب انجام می دهد خوشحالم. مشخص است که چون من مهاجم هستم نیاز دارم که گلزنی کنم. این فقط نوع کار من است و من میخواهم از هر راهی که وجود دارد به تیمم کمک کنم. فکر میکنم تمرکز من فقط همین است. نه اینکه واقعا برای خودم دستاوردهایی داشته باشم بلکه به عنوان عضوی از تیم میخواهم لیگ قهرمانان را ببرم بنابراین این کاریست که ما باید انجام دهیم."

 

همه ی اعضای باشگاه آرسنال بستن این قرارداد بلند مذدت را به ویویان تبریک می گویند.

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۹/۲۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰