loading
در حال بررسی درخواست شما
کیم لیتل قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد
کیم لیتل قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد

کیم لیتل قرارداد خود را با آرسنال تمدید کرد

کاپیتان کیم لیتل اسطوره ی تیم بانوان آرسنال قرارداد جدیدی را با توپچی ها به امضا رساند. 
 
این بازیکن ملی پوش اسکاتلندی تا به حال در دو دوره ای که آرسنال را همراهی کرده 181 بار به میدان رفته و 125 گل برای ما به ثمر رسانده است. او برای اولین بار موفق شد فصل گذشته با توپچی ها قهرمان ورژن جدید سوپرلیگ بانوان در 7 سال اخیر (FAWSL ) شود. 
 
در مجموع کیم با آرسنال سه بار به عنوان قهرمانی لیگ دست یافته  وهمچنین 4 بار قهرمانی در کانتیننتال کاپ و سه بار نیز قهرمانی در جام حذفی را با توپچی ها جشن گرفته است. 
 
 جو مونتمورو در مورد تمدید قرارداد لیتل گفت: "کیم چه داخل زمین و چه خارج از آن یک شخص حرفه ایست. خون آرسنال در رگهایش جاریست و ما خیلی خوشحالیم که در آینده نیز همراه ما خواهد بود.
 
 
"کیم یک بازیکن خیلی خاص است، نه تنها از نظر توانایی اش بلکه به خاطر قدرت رهبری که دارد، اشتیاق و تعهد او برای ما بسیار اهمیت دارد."
 
 
کیم لیتل پس از تمدید قراردادش با آرسنال با سایت رسمی مصاحبه کرد
 
در مورد تمدید قرارداد...
خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ هستم و آینده ام را اینجا در آرسنال رقم میزنم. من برای حضورم در آینده ی  باشگاه آرسنال بسیار هیجانزده هستم.
 
در مورد اینکه آیا این شروع کار ماست...؟
البته، من جاه طلب هستم و باشگاه هم همینطور. قهرمانی در فصل گذشته نقطه ی شروع آن بود و به طور کلی سمت و سویی که که فوتبال زنان پیش میرود فکر میکنم که ما آماده ی انجام این کار هستیم و امیدوارم که بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در لیگ دفاع کنیم و در لیگ قهرمانان اروپا هم هستیم.زمان بسیار هیجان انگیزی برای بودن در کنار این تیم است.
 
در مورد تاثیر جو مونتمورو در تصمیم او برای ماندن...
مشخص است که جو با فسفه ای که دارد نقش بزرگی داشت. شخصیتی که او دارد چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک مربی دارد آن چیزیست که ما بازیکنان شکرگزار و قدردان آن هستیم که زیر نظر او کار می کنیم. او عامل بزرگ تصمیم گیری من برای تمدید و حضور در پروسه ی کاری او یعنی آنچه میخواهد در چند سال آینده انجام دهد و جایی که میخواد باشگاه را برساند بود. همچنین آرسنال باشگاهیست که من بخش زیادی از دوران حرفه ای فوتبالم را در آن سپری کرده ام بنابراین خیلی افتخار میکنم و سپاسگذارم که میتوانم برای مدتی بیشتر بخشی از آن باشم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۵/۱۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰