loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: به دنبال جایگاهم در تیم ملی هستم
ویلشر: به دنبال جایگاهم در تیم ملی هستم

ویلشر: به دنبال جایگاهم در تیم ملی هستم

هافبک آرسنال، جک ویلشر باور دارد پس از اثبات اینکه هنوز میتواند فیکس لیگ جزیره باشد، میتواند جایگاهش در ترکیب انگلیس را بدست بیاورد.

ویلشر از باخت شوک آور 2-1 برابر ایسلند در یورو 2016 برای تیم ملی انگلیس به میدان نرفته است اما حالا به ترکیب اصلی آرسنال راه یافته است و میتواند برای جایگاهش در روسیه بجنگد.

او در جواب اسکای اسپورت که گفته بود آیا عملکرد اخیرش میتواند زمینه ساز حضورش در جام جهانی باشد گفت:"بله اینطور فکر میکنم. فکر میکنم توانستم به خودم ثابت کنم میتوانم در لیگ جزیره بازی کنم، دوباره به بدنم اطمینان کردم و مطمئنم میتوانم روی بازی ها تاثیرگذار باشم.حداکثر کاری که میتوانم بکنم همین است. میتوانم روی این تیم تاثیرگذار باشم و بعد میبینم که مربی انگلیس مرا انتخاب میکنند یا نه."

قرارداد او پایان این فصل به اتمام میرسد و از روز تولدش که 1 ژانویه باشد میتواند با تیم های خارجی مذاکراتش را شروع کند.او مدتی است که اصرار دارد میخواهد در آرسنال بماند و ونگر هم اعلام کرده مذاکرات تمدید قرارداد با او اواخر دسامبر شروع خواهد شد.

جک در ادامه گفت:"میخواهم همینجا باشم، در آینده خودم را همینجا میبینم، چه اینجا بمانم چه اتفاقات دیگری بیفتد که چند هفته آینده خواهیم دید چه میشود، من قطعا میخواهم اینجا بمانم.از فوتبالم لذت میبرم و در لیگ جزیره بازی میکنم و میخواهم به آرسنال کمک کنم به جایگاهی که باید در آن باشد برسد.
فکر میکنم مهمترین چیز برای هر فوتبالیستی، مخصوصا برای من که مدت زیادی را در مصدومیت گذراندم و بازی هایی را از دست دادم، این است که بازی کند.به جز این باید چیزهای کوچک دیگری درست شوند اما تا زمانیکه بازی کنم خوشحالم. مدت زمان زیادی از فوتبال را از دست داده ام و واقعا فقط میخواهم بازی کنم.در حال حاضر در وضعیت ذهنی خوبی هستم. میخواهم به همین روند ادامه دهم و فرمم را ارتقا دهم، روی تیم تاثیر مثبت بگذارم و به تیم کمک کنم به 4 تیم بالای جدول برسد و برای جام ها تلاش کند."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: اخبار جام جهانی 2018
منبع : Telegraph
بازدید: ۱,۴۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰