loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: باید برخیزیم
آرتتا: باید برخیزیم

آرتتا: باید برخیزیم


هافبک اسپانیایی توپچی ها مقابل استوک بازی خوبی در خط میانی آرسنال انجام داد اما این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا آرسنال در دومین دیدار این فصل نیز به تساوی دست یابد.

این نتیجه منعکس کننده نخستین دیدار آرسنال در فصل جدید و انتقال ونپرسی به یونایتد بود و آرتتا از باشگاه خواسته است در صورتی که می خواهند برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کنند باید برخیزند.

آرتتا در گفت و گو با Sky Sports اظهار داشت " این چندان خوب نیست. اگر می خواهیم لیگ برتر را فتح کنیم باید در هر مسابقه هر سه امتیاز را کسب کنیم، این چیزی است که ما برای آن اینجا هستیم.

" اکنون این کار را انجام نمی دهیم اما فکر می کنم بتوانیم چیزهای مثبتی از آن فرا بگیریم و و امیدوارم بتوانیم این نتایج را بهبود ببخشیم.

" ما هر سه امتیاز را می خواستیم. می دانیم که آمدن به اینجا و امتیاز گرفتن همواره دشوار است. فکر می کنم در نیمه اول بسیار خلاق تر بودیم و چند فرصت خوب واقعا خوب نیز داشتیم. در حال حاضر از آن ها استفاده نمی کنیم و این همان موضوعی است که هفته گذشته نیز وجود داشت و همان چیزی است که زمانی که در گلزنی ناموفق هستید رخ می دهد.

" تیم بسیار سازمان یافته به نظر می رسد. به حریف خود فرصت های کمی می دهیم و این در دو بازی گذشته به خوبی مشخص بوده است اما به نظر من باز هم دو امتیاز را از دست دادیم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰