loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: توان رقابت را داریم
آرتتا: توان رقابت را داریم

آرتتا: توان رقابت را داریم


آرسنال سومین تیمی بود که از ماه دسامبر 2010 در خانه منچستر سیتی موفق به کسب امتیاز شد، توپچی ها در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر از چلسی صدر نشین در رده پنجم جدول هستند و این در حالی است که این دو تیم باید روز شنبه در ورزشگاه امارات به مصاف یکدیگر بروند.

میکل آرتتا معتقد است نمایش تیم در بازی سیتی به همگان نشان داد که تیم توانایی رقابت بر سر قهرمانی لیگ را دارد.

او به London Evening Standard گفت:

" نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی چیزی که واضح است این است که ما در چند سال اخیر قهرمان لیگ نشده ایم و فاصله زیادی با بردن آن داشته ایم.

" کاری که سعی داریم انجام دهیم این است که این نتایج را ادامه دهیم و باور کنیم که به اندازه دو تیم شهر منچستر خوب هستیم.

" اگر بتوانیم تا ماه مارچ یا آپریل که مبارزه اصلی در آن موقع است طاقت بیاوریم، روحیه ای که در تیم وجود خواهد داشت به ما کمک می کند چیزی برنده شویم.

" نگرش خوبی در تیم جا افتاده و باید هم همینگونه باشد، این مثل یک بازی فوتبال است، اگر در 20 دقیقه از بازی آرام بازی کنید و عقب نشینی کنید ممکن است بهای آن را بپردازید و اگر جلوی تیمهای بزرگی مثل سیتی این کار را انجام دهید باید تاوان سنگین تری پرداخت کنید.

" این قضیه برای ما خوب و مهم است چون باور داشتیم حداقل به خوبی منچستر سیتی هستیم، ولی در بازی نشان دادیم که از آنها بهتریم، اگر اینگونه است پس تمام چیزی که تا پایان فصل نیاز داریم ثبات است، این ثبات در تمرینات و همچنین تمرکز بیشتر شکل می گیرد پس هیچکس نباید فکر کند این کار راحتی است و با خیال آسوده کار کند."

آرتتا می گوید جو موجود در تیم خوب است و همچنین از استیو بولد و نیل بانفیلد دو مربی جدید تیم تعریف می کند.

" واقعاً شرایط خیلی خوب بوده است چون همه به خوبی با هم قاطی شده اند، بازیکنان جدید، استیو بولد و نیل بانفیلد، آنها به خوبی با تیم تطبیق پیدا کرده اند.

" وقتی کسی بازی نمی کند هیچ احساس بدی ندارد، همه می دانند که فرصت بازی پیدا خواهند کرد چون مربی هر هفته چند تغییر در ترکیب انجام می دهد.

" همه بازیکنان مشتاق هستند و شما می توانید این را حساس کنید، هواداران هم به همین شکل، می توانید ببینید که آنها در بازی با سیتی خارق العاده بودند.

" آنها سر و صدای زیادی به راه انداختند و از شروع بازی پشت تیم بودند، علیرغم نا امیدی هایی که در تابستان داشتند ولی همچنان ما را باور دارند و ما باید به خاطر آنها نمایش خوبی از خودمان نشان دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۹۶۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰