loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا: دفاع های کناری ثبات داشته اند
آرتتا: دفاع های کناری ثبات داشته اند

آرتتا: دفاع های کناری ثبات داشته اند


کایرن گیبز و کارل جنکینسون در تمامی بازیهای این فصل در ترکیب ثابت تیم حضور داشته اند و موفق شدند در کنار دیگر اعضای خط دفاعی در سه بازی دروازه تیم را بسته نگه دارند و شکست ناپذیری آرسنال تا اینجای فصل را تضمین کنند.

گیبز تا اینجای فصل دو پاس گل داشته و جنکینسون نیز در بازی با مونپولیه پاس گل دوم را به جروینیو داد، میکل آرتتا می گوید به شدت از عملکرد این دو مدافع شگفت زده شده است.

" به نظر من آنها بسیار با ثبات کار کرده اند.

" به نظرم گیبز واقعاً عالی بازی می کند، او خیلی راحت تر نفوذ می کند و به نظر می رسد در پستش احساس راحتی می کند، او سرعت بالایی دارد و می تواند تفاوت رقم بزند و این کار را برای بازیکن کناری تیم حریف سخت می کند چون بازی مقابل مدافع کناری مثل او دشوار است.

" کارل هم بیش از گذشته در پستش احساس راحتی می کند، تا اینجا چهار یا پنج بازی انجام داده و در بازیهای پیش فصل نیز همراه ما بود و می توانید ببینید که اعتماد به نفس خوبی دارد، در بازی مونپولیه یک ارسال عالی برای جروینیو انجام داد و او هم دروازه را باز کرد.

"این چیزی است که وقتی بازیکنان اصلی ما غایب هستند نیاز داریم، جایگزین کردن بازیکنی مثل سانیا آسان نیست چون فشار زیادی روی شماست، در مجموع فکر می کنم این دو بازیکن خیلی خوب کار کرده اند.

" حالا چالش پیش رو حفظ همین روند و در سطح بالا ماندن است، به نظرم این کار بسیار دشواری است ولی کارل در این بازیها توانسته ثبات خوبی از خود نشان دهد و امیدوارم بتواند این کار را ادامه دهد."

با بازگشت جک ویلشر کار برای آرتتا نیز سخت می شود چون یک رقیب در پست خودش پیدا خواهد کرد، هافبک اسپانیایی توپچی ها انتظار دارد بازگشت ویلشر به افزایش توانایی های تیم کمک کند.

" فکر می کنم بازگشت او برای همه اعضای تیم بسیار خوشایند است، او کیفیت تمرینات را افزایش می دهد، همچنین هواداران هم برای مدت زیادی منتظر او بوده اند.

" می دانم دوری طولانی مدت از میادین چه حسی دارد، می توانید ببینید جک از بازگشت به تمرینات و اینکه نشان دهد چه بازیکن خوبی است چه قدر هیجان زده است، او چیز متفاوتی به تیم اضافه می کند، کیفیت تیم را افزایش می دهد و این قضیه به سود همه ماست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰