loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : میتوانیم با تیم های صاحب نام رقابت کنیم
آرتتا : میتوانیم با تیم های صاحب نام رقابت کنیم

آرتتا : میتوانیم با تیم های صاحب نام رقابت کنیم


شکست های سنگین فصل قبل در برابر تیم های لیورپول ، چلسی و منچستر سیتی ، ضربه ی بزرگی را به آرسنال ، بر سر رقابت قهرمانی در لیگ برتر وارد نمود. اما تیم آرسن ونگر با اختلاف 7 امتیازی نسبت به قهرمان فصل قبل ، کار را به اتمام رساند.

پیشرفت در چنین نبردهای بزرگ بر سر قهرمانی ، میتواند تفاوت رقم بزند و آرتتا فکر میکند که آرسنال با غلبه بر منسیتی در روز یکشنبه ، میتواند به درستی در این مسیر قدم بر دارد.

میکل به آرسنال پلیر گفت : " به لحاظ ذهنی احتیاج داریم تا از سد این مانع بگذریم ، چون ما نمیتوانیم اجازه دهیم که این موضوع (بازی در برابر رقیبان اصلی) این فصل بر رویمان تاثیر بگذارد."

" این یک فصل متفاوت با یک سناریو متفاوت است و ما تعدادی بازیکن مختلف داریم. ما در فصول قبل تر در برخی از بازی های خارج از خانه ، نتایج خوبی داشتیم. همانند پیروزی 5-3 در زمین چلسی و همچنین تساوی 1-1 در برابر منسیتی که در آن بازی مستحق پیروزی نیز بودیم. ما عملکرد خوبی داشتیم."

" این تمیتواند تاثیری بر روی ما داشته باشد ، (شکست های سنگین) اتفاق افتاده اند و ما با آن مثل یک تصادف برخورد کردیم. ما باید آن را فراموش میکردیم و مطمئن میشدیم که میتوانیم در برابر تیم های بزرگ رقابت کنیم."

آرتتا پس از گذشت 3 ماه ، خاطرات خوبی را از بالا بردن جام حذفی در ومبلی به یاد دارد و هافبک اسپانیایی میخواهد دوباره چنین " لحظات شادی" را این فصل نیز رقم بزند.

" مثل این است که خیلی وقت پیش بوده است (بردن جام حذفی) ، اما این واقعا یک حس بسیار خوب بود. تمامی طرفداران آرسنال شایسته چنین روزی بودند ، چون زمان زیادی را برای آن به انتظار نشسته بودند و حمایتی که آنها از تیم و باشگاه داشتند بسیار عظیم بود."

" من از اینکه توانستیم چنین لحظه ی شادی را برای طرفداران رقم بزنیم ، بسیار خوشحالم و همچنین روز بعد از آن ، وقتی که ما در اتوبوس بودیم (اشاره به کارناوال پیروزی) دیدم که بسیاری از طرفداران برای مدت زمانی طولانی منتظر چنین روزی بودند."

" من از اینکه ذره ایی در شادیشان سهیم بودم بسیار خوشحالم ، چون این تازه آغاز کار است. آرسنال باید برای جام های بزرگتری بجگند و ما اهداف بزرگتری در سر داریم. این(بردن جام) باید یک موضوع ثابت و پایدار باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۰
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰