loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : نيازی به هزينه های زياد در تابستان نيست
آرتتا : نيازی به هزينه های زياد در تابستان نيست

آرتتا : نيازی به هزينه های زياد در تابستان نيست


هافبك اسپانيایی توپچی ها مهمترين مساله را دور نگاه داشتن بازيكنان از مصدوميت می داند....

توپچی ها در اين فصل ويلشر را به طور كامل از دست دادند ، همچنين بازيكنانی نظير سانيا ، سانتوس ، گيبس ، جنكينسون ، توماس ورمالن و آبو ديابی را نيز برای مدت زيادی در اختيار نداشتند. آرتتای 30 ساله كه در تابستان امسال با مبلغ 10 مليون پوند از اورتون به آرسنال پيوست معتقد است در صورتی كه آنها تركيب كامل خود را در اختيار داشته باشند می توانند برای قهرمانی رقابت كنند.

" بديهی است كه اگر شما پول زيادی را در به خدمت گيری بازيكنان برجسته هزينه كنيد ، از شانس بهتری برای موفقيت برخوردار خواهيد بود چراكه تركيب شما بزرگتر خواهد شد و دست شما برای اعمال تغييرات در تيم بازتر می شود. اما از نظر من دغدغه اصلی در رابطه با تركيب ما مصدوميت هاست.

" ما مصدوميت های شديد و طولانی مدتی در تيم داشته ايم كه كل فصل را از دست دادند كه آن واقعا بر روی تيم تاثير می گذارد. من هميشه گفته ام كه می خواهم اين تيم برای 10-15 بازی با همان نفرات بازی كند ، آن وقت شما قضاوت كنيد كه آيا ما به اندازه كافی خوب كار كرده ايم يا خير.

" اكنون ما اين روند را شروع كرده ام و در پی آن نتايج واقعا خوبی كسب كرده ايم. بنابراين بزرگترين دغدغه من متوقف شدن مصدوميت هاست."

كاپيتانی توپچی ها كه در حال حاضر برترين گلزن ليگ جزيره است اخيرا شايعاتی در مورد تمايل تيم های منچستر سيتی ، بارسلونا و رئال مادريد به جذب وی وجود دارد اما ميكل آرتتا معتقد است كه حفظ رابين فن پرسی برای توپچی ها حياتی است.

" بسيار مهم است كه او در تيم بماند. او بازيكنی است كه در زمين تفاوت ايجاد می كند. شما به بازيكنی نياز داريد كه توپ را به تور بچسباند و رابين اين كار را بيش از هر بازيكن ديگری در ليگ انجام داده است.

" او يكی از بهترين های اروپاست بنابراين مسلما بدون حضور او وضعيت همين گونه نخواهد بود. من نمی دانم كه چه طور می توان برای او جايگزينی پيدا كرد اما نمی خواهم كه هيچگاه در موقعيتی قرار بگيريم كه به دنبال جايگزين وی باشيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport
بازدید: ۷۱۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰