loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : هر اشتباه برایمان گران تمام میشود
آرتتا : هر اشتباه برایمان گران تمام میشود

آرتتا : هر اشتباه برایمان گران تمام میشود

درباره ی عملکرد...

" هنوز شوکه ام. نمیتوانم باور کنم که این بازی را باختیم. روشی که بازی کردیم ، تعداد فرصت هایی که داشتیم ، خطراتی که روی دروازه آنها ایجاد کردیم ، کیفیت بازیمان و همه چیز دیگر. تا قبل از خوردن گل اول ، فقط یک تیم در زمین حضور داشت (بازی یک طرفه بود) و آن تیم ما بود. روشی که در آن گل اول را دریافت کردیم نشان میدهد که بسیار بدشانس بودیم و مشخصا پس از آن ، آنها با توجه به کیفیت مهاجمانشان ما را تحت فشار گذاشتند. ما ریسک بیشتری برای بازگشت به بازی کردیم و آنها گل دوم را به راحتی زدند. در مجموع فکر نمیکنم بیشتر از این بتوانیم درباره ی عملکردمان توضیحی بدهیم."


این شکست چقدر به بدشانسی مربوط میشود....

" نمیدانم ، باید وضعیت مان را دوباره بررسی کنیم ، من هنوز چیزی ندیدم. فرصت های مسلم گلزنی در نیمه ی اول داشتیم و تعدادی هم در نیمه دوم. تعداد این موقعیت ها امروز واقعا مناسب بود...توپ را پس از لو دادن سریع پس میگرفتیم ، بسیار فشرده بازی میکردیم ، وقتی که دفاع میکردیم بسیار دینامیک و پرتلاش بودیم. احساس شرم میکنم ، چون فکر نمیکنم نتیجه عادلانه بود و ما به یک پیروزی بسیار بزرگ احتیاج داشتیم تا دین مان را به هوادارن پرداخت کنیم. جوی که هواداران برای 90 دقیقه ایجاد کرده بودند بسیار عالی بود. برای آنها (هواداران) بسیار ناراحتیم ، چون طرفداران مثل همیشه واقعا فوق العاده بودند و ما بسیار تلاش کردیم ، ولی همه چیز بر وفق مرادمان اتفاق نیافتاد."

درباره ی آینده...

" ما احتیاج داریم که آنالیز کنیم چرا چنین چیزی اتفاق افتاد و همچنین باید مطمئن شویم کارهایی که انجام میدهیم صحیح و درست است. ما الان نمیتوانیم کاملا بازیمان را تغییر دهیم ، چون ما پیروز نشدیم. همانطور که سرمربی چند هفته ی پیش اعلام کرد ، ما 99 درصد وظایف مان را به درستی انجام میدهیم و هر موقع که اشتباه کوچکی انجام میدهیم ، به نظر میرسد که به قیمت از دست دادن امتیازات یا پذیرفتن یک شکست می انجامد. همیشه در چنین شرایطی لازم است برخیزیم. چهارشنبه شب بازی بزرگی مقابل دورتموند داریم - بیاید بدنبال کسب نتیجه در این بازی باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۳
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰