loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا : چیزی تمام نشده است
آرتتا : چیزی تمام نشده است

آرتتا : چیزی تمام نشده است



هیچ یک از این دو تیم تا کنون در لیگ قهرمانان نتوانسته اند چهارگل را طی دو بازی رفت و برگشت جبران نمایند ، با این حال بازیکنان آرسنال می توانند از بازی تیم دپورتیوو لاکرونیا الهام بگیرند. آنها که در دیدار رفت چهار بر یک بازی را به میلان واگذار کرده بودند توانستند در بازی برگشت نتیجه چهار بر صفر را رقم بزنند و به مرحله بعدی مسابقات صعود نمایند.

هافبک آرسنال ، میکل آرتتا معتقد است بازی در زمینی که دوشنبه آماده شده بود بسیار سخت بود اما معتقد است آرسنالی ها تنها می توانند خود را برای ارائه این بازی سرزنش نمایند.

آرتتا به استاندارد گفت : " هرگز در فوتبال ، هرگز وجود ندارد. اگر بتوانیم در نیمه اول دو گل به ثمر برسانیم می توانیم به بازی برگردیم. بعد از بازی دیشب بازیابی روحیه وتمرکز بسیار مشکل است و همه این را می دانیم. کاری نبود که بتوانیم در زمین انجام دهیم. این واقعا وحشتناک است که شما هیچ کنترلی بر اوضاع ندارید. آنها بهتر از ما بازی کردن ، آنها هر هفته در این زمین بازی می کنند اما این نمی تواند بهانه خوبی برای بد بازی کردن ما باشد. آنها تیم بهتری بودند و لیاقت کسب این نتیجه را داشتند. حالا ما با یک نتیجه مایوس کننده به لندن باز خواهیم گشت. همه چیز بعد از گل اول برای ما سخت شد. آنها سه گل روی ضد حمله به ثمر رساندند. هضم این اتفاق بسیار دشوار است و ما مجبوریم آنرا فراموش کرده ، ذهنیت مان را تغییر بدهیم. یکی دیگر از بازیهای سختی که داریم پیش رویمان است و آن بازی در برابر ساندرلند در جام حذفی است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۷۶۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰