loading
در حال بررسی درخواست شما
آلگری : يك ساعت نخست بسيار مهم است
آلگری : يك ساعت نخست بسيار مهم است

آلگری : يك ساعت نخست بسيار مهم است



علی رغم برتری قاطع ميلان در سن سيرو ، ماسيميليانو آلگری سرمربی اين تيم از بازيكنان خود می خواهد كه هوشيار بوده و وظايف دفاعی خود را به درستی انجام دهند تا از بازگشت زودهنگام آرسنال به بازی جلوگيری كنند.

" فكر می‌كنم واضح است كه آرسنال هجوم خواهد آورد. اما نتيجه ای كه رقم خورد هنوز هم برای ما نقش مهمی ايفا می‌كند. ما فوتبال انگلستان را می شناسيم و می‌دانيم كه تيمهای انگليسی چگونه بازی می كنند بنابراين بسيار مهم است كه با رويكردی مناسب به استقبال اين ديدار برويم.

" می دانيم كه فردا سرعت بازی بالا خواهد بود و آنها تلاش خواهند كرد آن را تا حدی بالا ببرند كه به گل دست يابند. فكر می كنم كه يك ساعت نخست بسيار مهم خواهد بود.

" من اعتقاد دارم استفاده از يك مدافع كناری در خط هافبك تصميم درستی نيست. اگر شما با روبينيو يا زلاتان در خطه حمله بازی می كنيد بايد مسئلين پذيری بيشتری برای پوشش فضای پشت سر آنها داشته باشيد."

زلاتان ابراهيموويچ با به ثمر رساندن 18 گل در 20 ديداری كه در سری آ ايتاليا به ميدان رفته عملكرد چشمگيری را از خود به نمايش گذاشته است. در آن سوی ميدان نيز رابين ونپرسی با به ثمر رساندن 25 گل بهترين گلزن فوتبال جزيره می باشد اما آلگری تمركز كردن صرف روی يك بازيكن را تصميمی احمقانه قلمداد می كند.

" او صرفا بازيكنی است كه موقعيت های خلق شده توسط ديگر بازيكنان را به ثمر می نشاند. آرسنال در خانه تيمی كاملا متفاوت از آنچه كه در ميلان ديديم خواهد بود.

" فكر می كنم كه در ديدار رفت كل تيم عملكردی فوق العاده ای را از خود ارائه داد ، نه فقط زلاتان. اين قبيل بازی ها انگيزه و عزم زيادی را به بازيكنان می دهد. زلاتان نيز به مانند هر بازيكن ديگری اهميت اين بازی را درك می كند. بازيكنانم می دانند كه اين يك شانس بزرگ و فرصتی مناسب است تا به يك چهارم نهايی راه يابيم ، چيزی كه در سه سال گذشته در تحقق آن ناكام بوده ايم.

" تيم من نمی تواند رويكرد اشتباهی در قبال اين بازی ‌داشته باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰