loading
در حال بررسی درخواست شما
آنری روی ابرها
آنری روی ابرها

آنری روی ابرها


کاپیتان اسبق توپچی ها گفت : تیری آنری پس از بازگشت به تیم سابقش برای بار دوم اکنون روی ابرها سیر می کند.

تیری آنری مهاجم تیم نیویورک ردبولز که با یک قرارداد قرضی دوماهه به جمع آرسنالی ها بازگشته است دو شنبه شب گذشته با به ثمر رساندن گل پیروزی بخش آرسنال در برابر لیدز یونایتد ، در دور سوم سری مسابقات اف ای کاپ ، مهر تاییدی بر توانایی ها و شایستگی های خود زد. ویرا که سابقه بیش از 400 بازی برای توپچی ها و کسب سه قهرمانی در لیگ برتر و 4 قهرمانی در اف ای کاپ در کارنامه اش به ثبت رسیده است ، از موفقیت هموطنش در بازگشت به آرسنال ابراز خوشحالی نمود.

در حالی که تیری آنری و پل اسکولز هر دو بازگشت شکوهمندانه ای به جمع هم تیمی های خود در لیگ برتر و اف ای کاپ داشته اند ، کاپیتان اسبق توپچی ها ، پت ویرا اذعان می کند ، او برای بازگشت به میادین تحریک نشده است.

پاتریک ویرای 35 ساله که اکنون در لباس جدید ، در نقش مدیر اجرایی توسعه فوتبال باشگاه منچسترسیتی ، در حال ایفای نقش می باشد.

ویرا در مقاله ای که در روزنامه سان از وی به چاپ رسیده گفت : " من قبلا هم روی جلد مجلات بوده ام ، طرز تفکر من متفاوت است و من از پستی که در سیتی دارم راضی هستم.

گل آنری فوق العاده زیبا بود ، وقتی او گل را به ثمر رساند شما می توانستید  شادی را در چهره تک تک هواداران ببینید ، همه مردم انگلیس برای او خوشحال بودند.

ما درباره لحظاتی که اینجا با هم داشتیم ،  و زمانی که باشگاه را ترک کردیم  ، و بهترین خاطراتمان صحبت می کنیم. او با گام نهادن در یک دوره فراموش نشدنی ، اکنون روی ابرها سیر می کند. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.espnstar.com
بازدید: ۱,۲۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰