loading
در حال بررسی درخواست شما
استیونس: ونگر کارهای بزرگی انجام داده است
استیونس: ونگر کارهای بزرگی انجام داده است

استیونس: ونگر کارهای بزرگی انجام داده است



ونگر برای 16 سال است که هدایت آرسنال را بر عهده دارد و 15 سال متوالی به همراه این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان حاضر بوده است. هوب استیونس که برای دومین بار است که هدایت شالکه را بر عهده دارد تحت تاثیر عملکرد ونگر در آرسنال قرار گرفته و اعتقاد دارد او از زمانی که هدایت تیم لندنی را به عهده گرفته فوق العاده کار کرده است.

" اینکه این مرد برای سالهای زیادی کار خود را به خوبی انجام داده است باور نکردنیست. او همواره بازیکنان جوانی را رو می کند. کاری که او در این باشگاه انجام داده کاملا برجسته است و من مشتاقانه در انتظار این هستم که امشب او را ببینم.

" انتظار دارم آنها امشب در همان روشی بازی کنند که تا کنون در بازی های خانگی بازی کرده اند و با فشار زیادی رو به جلو حرکت کنند. من فکر می کنم آنها تلاش خواهند کرد که امشب بار دیگر همین روش را پیاده کنند. اینجاست که دیگر به ما بستگی دارد که کیفیت واقعی خودمان را به اجرا بگذاریم."

استیونس که در زمان مربی گری خود در کلن مربی لوکاس پودولسکی بود ، به خوبی از تهدید این مهاجم گلزن آگاه است.

" در آن زمان او 19 سال سن داشت اما پیش از آن نیز یک بازیکن بین المللی بود. فکر می کنم شما باید کیفیت بالایی داشته باشید تا چنین فردی باشید.

" آن موقع ما در دسته دوم بازی می کردیم و او برترین گلزن بود. دقیقا به خاطر ندارم که او چند گل به ثمر رساند اما گل های بسیار زیادی زد. لوکاس یک استعداد برجسته بود.

" او فردی احساساتی است و فکر می کنم که شما باید از او حمایت کنید. در رابطه با ونگر ، فکر می کنم لوکاس مربی ای را دارد که این مساله را کاملا درک می کند."

سرمربی شالکه در ادامه صحبت های خود به تمجید از سانتی کازولا هافبک خلاق آرسنال نیز پرداخت.

" اعتقاد دارم که او بهترین است. او یک بازیکن تکنیکی خوب و یک پاسور خوب است. فکر می کنم که او برای آرسنلا بازیکن بسیار مهمی است. من از او شناخت دارم و می دانم که او بازیکن بسیار خوبی است. اما فقط کازورلا نیست ، دیگر بازیکنانشان هم بسیار خوب هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰