loading
در حال بررسی درخواست شما
الکسیس گل های انگلیسی هم میزند
الکسیس گل های انگلیسی هم میزند

الکسیس گل های انگلیسی هم میزند

این مهاجم شیلیایی کوچک ، مقاومت برنلی را در 20 دقیقه ی پایانی بازی با یک ضربه ی سر قوی در هم شکست و همچنین دومین گلش را در آخرین دقایق بازی به ثمر رساند تا آرسنال با نتیجه ی 3-0 مقابل تیم انتهای جدول لیگ برتر به پیروزی برسد.

ونگر تا کنون اتفاقات زیادی را در فوتبال مشاهده کرده است ، اما وی با نحوه ی به ثمر رساندن گل اول الکسیس سورپرایز شده است.

آرسن افزود : " این یک گل انگلیسی بود. انتظارش را داشتم؟ نه واقعا! 
من به هیچ عنوان در زمینه ی توپ های هوایی روی او حساب نمیکنم ، اما از روی تجربه ام میدانم این بیشتر در مورد اشتیاق به گلزنیست. سانچز اشتیاق زیادی دارد و یک برنده است."

" او ابتکار گلزنی را وقتی بازی 0-0 است پیدا میکند ، این همان چیزیست که بسیار مهم است. همیشه زمانی که به تعداد گل هایی که بازیکنان به ثمر میرسانند نگاه میکنیدخیلی جالب و جذاب است - آنها چند بار وقتی که بازی 0-0 است گل میزنند؟ اینها همان بازیکنانی هستند که تفاوت رقم میزنند."

" او قبلا گل های مهم بسیاری را به ثمر رسانده است و وی زمانی که بازی 4-0 گل میزند و حتی وقتیکه بازی 0-0 هم گل میزند."

حتی افسانه های آرسنال همانند دنیس برگمپ و تیری هانری به زمان برای جا افتادن در فوتبال انگلیس احتیاج داشتند ، اما الکسیس از زمانی که در تابستان از بارسلونا به آرسنال منتقل شده ، شروعی طوفانی داشته است.

" من آنها (بازیکنان) را حداقل برای 6 ماه قضاوت نمیکنم [اگر آنها از خارج به لیگ برتر بیایند]. الکسیس در آغاز با مشکل تعهد تیمی دست و پنجه نرم میکرد ، اما اکنون با اعتماد به نفس بیشتری کار میکند ، چون او گل میزند و زبان انگلیسی را بهتر صحبت میکند."

" فراموش نکنید که او قبلا در اروپا بازی میکرده درحالیکه از آمریکای جنوبی آمده است. او در اودینزه و بارسلونا بوده ، جایی که باید هر هفته زیر فشار زیادی بازی میکرده است. این به او برای رسیدن به مرحله ایی که بتواند خود را با فوتبال انگلیس وفق دهد ، کمک کرده است."

" من معتقدم ما در کاری مشغول هستیم که همواره میتوانید در آن پیشرفت کنید. او مشتاق است - هر روز میخواهد بیرون رود و تمرین کند. او به طرز باورنکردنی مایل است که پیشرفت کند ، کار کند و تمرین کند - سانچز فقط عاشق فوتبال است! "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۲
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۸۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰