loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل - چرا من الان بهتر بازی هایم را کنترل می کنم
اوزیل - چرا من الان بهتر بازی هایم را کنترل می کنم

اوزیل - چرا من الان بهتر بازی هایم را کنترل می کنم

این بازی ساز با 10 پاس گلی که در این فصل داده و شکستن یک سری رکوردهای تاریخ لیگ جزیره در ماه اکتبر توسط باشگاه بعنوان بازیکن برتر ماه انتخاب شد.
 
در حالی که توانایی منحصر بفرد و انفرادی اوزیل منجر به موفق شدن او شده است،این بازیکن آلمانی احساس می کند کارتیمی و هم بازی هایش به رشد او کمک زیادی نموده اند.
 
"بعنوان یک تیم شما می توانید ببینید که ما کامل تر و منسجم تر شده ایم.بازیکن آرسنال این چنین گفت.ما از اشتباهات چیزهای زیادی یاد گرفتیم و شما می توانید ثبات ما را در زمین بازی ببینید.
 
"ما در این فصل موانعی داشتیم ، اما از آنها چیزهایی یاد گرفتیم از جمله این که در زمین بازی ثبات به وفور در هم تیمی هایم مشاهده می شود که من را قادر به کنترل بهتر بازی می کند.
 
"شما می توانید ببینید که ما بعنوان یک تیم بخوبی عمل می کنیم.این چیزی نیست که در ابتدای بازی کردن وجود داشته باشد،ما همیشه این چنین هستیم.اگر شما بخواهید موفق شوید به تیم بزرگی نیاز دارید و به همین دلیل همه چیز خوب پیش می رود.
 
"وقتی شما به فصل گذشته نگاه می کنید ، می بینید ما همیشه یک تیم فنی و قوی بودیم اما در برابر تیم های بزرگ امتیاز از دست می دادیم.در نیمه دوم فصل گذشته و فصل جاری ما خودمان را در برابر تیم های بزرگ ثابت کردیم.
 
"شما از اشتباهات درس می گیرید و ما می توانیم خودمان را بهترین ها مقایسه کنیم.این امتیاز ما بعنوان یک تیم است"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۲۶
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰