loading
در حال بررسی درخواست شما
بلرین - چگونه چک به ما دلگرمی داد
بلرین - چگونه چک به ما دلگرمی داد

بلرین - چگونه چک به ما دلگرمی داد

ملی پوش جمهوری چک در تساوی صفر بر صفر مقابل استوک سیتی با مهار فوق العاده توپهای دنی جوسلو و بویان عملکرد چشم گیری داشت.

بلرین می گوید سیوهای چک در مقابل سفالگران( لقب استوک سیتی ) بسیار قاطع بود و تاثیر این دروازه بان روی چهار دفاع آرسنال را مورد ستایش قرار داد.

او به رسانه آرسنال گفت" وقتی ما تلاش می کردیم همه شوتهای آنها را مهار کنیم ، آنها بعضی از آنها را برای رسیدن به چهارچوب مدیریت می کردند که سپس آنها برای بازکردن دروازه مرد دیگه ای رو پیش رو داشتند و برای آنها خیلی سخت بود.ما با داشتن او درون دروازه احساس اعتمادبنفس زیادی می کردیم.

"آنها سیوهای بزرگی بودند و داشتن یک دروازه بان نیرومند و سخت خیلی حائز اهمیت است و پتر چک یکی از بهترین هاست.من فکر می کنم او به ما در خط دفاعی اطمینان و اعتمادبنفس می دهد.

" این موضوع کمک می کند دفاع تیم در بازی مقابل سایر تیم ها محکم و سخت شود و احتمالا شما بهترین دروازه بان را در لیگ دارید که برای شما بازی می کند.

" چندی پیش او رکورد کلین شیت را شکست ، بنابراین شما می توانید ببینید وقتی شما به عقب نگاه می کنید درون دروازه بوسیله یک بازیکن بزرگ پوشش داده می شود و این برای ما خیلی مهم است.ما از داشتن او خیلی خوشحال هستیم.

" من فکر می کنم تیم بعنوان یک اتحاد بخوبی دفاع کرد و پتر سیوهای فوق العاده ای داشت که خیلی مهم بودند.تعداد زیادی از تیم های بزرگ در این زمین شکست خورده اند و در پایان روز این یک امتیاز که گرفتیم می تواند در پایان سال اهمیت زیادی داشته باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰