loading
در حال بررسی درخواست شما
به بردن جام نزدیک می شویم!
به بردن جام نزدیک می شویم!

به بردن جام نزدیک می شویم!


تیری هانری که سابقه بردن سه جام حذفی را همراه با آرسنال دارد معتقد است آرسنال می تواند در جام حذفی موفق شود.

"چرا که نه؟ همه ما می دانیم که این تیم فاصله زیادی با بردن یک جام ندارد.

اگر بتوانید ساندرلند را شکست دهید، مشخص نیست قرعه بدی چگونه باشد، شاید در خانه بازی کنید و بعد از آن هم نیمه نهایی در پیش است.

جک ویلشر از مصدومیت باز می گردد و همچنین دیابی هم فاصله زیادی با بازگشت ندارد، شما نمی دانید چه اتفاقی خواهد افتاد، اگر هنوز در رقابتها باشید آنوقت بازگشت این بازیکنان می تواند تیم را کمک کند.

امیدوارم تیم بتواند در رقابتها باقی بماند، اگر چه بازی با ساندرلند خیلی دشوار است، شما به جک و آبو نیاز دارید، امیدوارم جک بتواند یک بازیکن رویایی برای سالهای پیش رو باشد، او به عنوان یک هوادار آرسنال رشد کرده و اینکه چنین بازیکنی در تیم خود داشته باشید خیلی مهم است، این را خواهیم دید."

تیم آرسنال اکنون در رده چهارم لیگ است ولی هانری هم می داند که حفظ این جایگاه تا پایان فصل کار آسانی نیست، او معتقد است تیم باید ایمان داشته باشد که می تواند کار را در جمع چهار تیم به پایان برساند.

"کار در لیگ سخت خواهد بود ولی حضور در جمع چهار تیم به عملکرد خودمان بستگی دارد، ما ترکیب خوبی داریم و راه زیادی تا پایان فصل مانده است.

باید با تیمهای چلسی، تاتنهام، نیوکاسل و منچستر سیتی در خانه بازی کنیم، همه چیز کاملاً به خودمان بستگی دارد، بازیهای خارج از خانه هم هست، مثل بازی با لیورپول که باید با هوشیاری و زیرکی در آنها کار کنید، غیر ممکن نیست.

بعضی وقتها بستگی دارد روند تیم در بازی چگونه باشد، امیدوارم بتوانیم همیشه مثل بازی ساندرلند باشیم، در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی عقب بودیم و به نظر نمی رسید که بتوانیم نتیجه را برگردانیم.

بله، می توانید بگویید که شما چهار گل از میلان خوردید اما باید به این تیم اعتقاد داشته باشید، اگر ایمان نداشته باشید کارتان تمام است، همیشه باید ایمان داشته باشید و با خود فکر کنید که می توانید شرایط را تغییر دهید، ایمان و اعتقاد تنها چیزی است که به آن نیاز دارید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۴۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰