loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید اسطوره از رابین
تمجید اسطوره از رابین

تمجید اسطوره از رابین


در سالهای آخر حضور مرد یخی در آرسنال جوانی هلندی به تیم اضافه شد تا شاید بتواند در آینده جای او را در تیم آرسنال پر کند، حالا رابین ونپرسی با آمار خوب گلزنی اش آقای گل لیگ برتر است و دنیس برگکمپ معتقد است عملکرد خوب رابین علیرغم تغییر پستش نشان دهنده توانایی های بالای اوست.

"او در پستی بازی میکند که بسیار سخت است. به نظرم برای بازیکنانی مثل رابین یا من بازی کردن در پست مهاجم دوم راحت تر باشد و مهاجم اصلی تیم را تغدیه کند و برای خودش فضا سازی کند، اما او حالا کسی است که به عنوان مهاجم نوک تفاوت ایجاد می کند و این فشار زیادی به او تحمیل می کند ولی به نظر می رسد او توانسته با این فشارها کنار بیاید.

به نظر می رسد او می تواند بارها و بارها تفاوت رقم بزند و به نظر من این نشان دهنده این است که او چه بازیکن بزرگی است.

اینکه او به خوبی پیشرفت کرده عالی است و بازیکنانی مثل او لایق کسب جام هستند، بنابراین امیدوارم او به زودی به آن برسد چون شخصیت او و سبک بازی اش شگفت انگیز است."

دنیس در مورد روزهای اول حضور رابین در آرسنال هم گفت:

"در اولین تمرینهایی که با ما انجام می داد می توانستید استعداد او را ببینید، او آزادانه بازی می کرد و شما فوراً می توانستید بفهمید او بازیکن با استعدادی است.

من او را بیشتر می شناختم چون هر دوی ما هلندی هستیم پس سعی می کردم به او در بعضی مسائل کمک کنم، و همان موقع هم می توانستید متوجه شوید او یک انسان خوب است، یک بچه خوب و کاملا بر عکس داستان هایی که در آن زمان از هلند برایش درست می شد.

آنها می گفتند او شخصیت عجیبی دارد، به حرف بازیکنان با تجربه گوش نمی کند و از این دست حرفها اما او از آن دسته بازیکنانی بود که در زمان مناسبی تیم خود را عوض کرد، او به یک تیم بزرگ با بازیکنانی بزرگ پیوست و از همان روز اول به آن بازیکنان احترام گذاشت و از آنها چیز یاد گرفت و فکر می کنم این قضیه به او کمک زیادی کرده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰