loading
در حال بررسی درخواست شما
تمجید ردنپ از مردان خط میانی آرسنال
تمجید ردنپ از مردان خط میانی آرسنال

تمجید ردنپ از مردان خط میانی آرسنال


کارشناس اسکای اسپورت باور دارد توپچی ها در این دیدار تیم برتر میدان بودند اما با این وجود آن ها پس از اینکه در نیمه اول یک گل دریافت کردند با گل دیرهنگام لورن کوشلنی به کسب یک امتیاز قناعت کردند.

روبرتو مانچینی در این دیدار یایا توره و خاوی گارسیا را در خط میانی قرار داده بود اما ردنپ معتقد است آن ها توسط نفرات پرتعداد آرسنال در این منطقه خنثی شده بودند.

او می گوید: " احساس می کنم این واقعا یک تاکتیک یارگیری جالب بود. ( هر دو تیم ) دو آرایش متفاوت داشتند اما احساس می کنم سانتی کازورلا در تمام طول مسابقه مشکلات بسیار زیادی را برای منجستر سیتی ایجاد کرد.

" در برخی از مقاطع بازی خاوی گارسیا سر در گم بود. او نمی دانست تنها یکی دیگر از بازیکنان خط میانی را زیر نظر داشته باشد و تحت فشار قرار دهد و یا به سمت آرتتا یا کازورلا برود.

" اما هر دوی آن ها پس از یک دیدار میان هفته دشوار در خانه رئال مادرید کمی خسته به نظر می رسیدند؛ زیرا آن ها بازی سنگینی را پشت سر گذاشته بودند و امروز این برای آن ها سخت بود. [ با توجه به آرایش دو تیم در خط میانی ] دو در مقابل سه بودند و در تمام مقاطع مسابقه آن ها ( توره و گارسیا ) از نظر تعداد کم تر بودند و نمی توانستند به خوبی توپ را حفظ کنند.

" شما هیچ تاثیر و نفوذی واقعی از یایا توره ندیدید، خاوی گارسیا به سختی با او در تماس بود و این منطقه ای است که احساس کردم آرسنال توانست بر آن مسلط شود.

" این دقیقا همان چیزی است که آن ها امروز موفق به انجام آن شدند."


ردنپ عملکرد درخشان آرتتا را که به عنوان یک هافبک دفاعی باعث افزایش چشم گیر سطح دفاعی آرسنال شده مورد ستایش قرار می دهد و همچنین از خرید تابستانی آرسنال یعنی سانتی کازورلا که به عقیده او در تمام طول بازی یک خط دائمی برای سیتی بود تمجید می کند.

" امروز کازورلا فوق العاده بود. چیزی که من در مورد او دوست دارم استفاده کردن از هر دو پایش است. شما نمی توانید پی ببرید که این بازیکن ریزنقش قصد حرکت به کدام سمت را دارد؛ زیرا با هر دو پایش بسیار راحت است

" عملکرد دفاعی آرتتا در جلوی چهار مرد خط دفاعی آرسنال درخشان بود. او بیش از اندازه حرکت نمی کند.

" بارزترین نقطه قوت الکس سانگ رفتن به جلو بود اما آرتتا نقاط قوت خود را می داند. جلوی چهار بازیکن دفاعی آرسنال قرار می گیرد و فقط از آن محافظت می کند. او بسیار از خطراتی که تیم ها ایجاد می کنند را خنثی می کند.

" این یک کار گروهی و به هم پیوسته بود که آن ها در آنجا انجام دادند."


مانچینی در آغاز نیمه دوم با به میدان فرستادن جک رادول قصد داشت خط میانی تیمش را در خانه تقویت کند اما ردنپ معتقد است توره و گارسیا پس از 90 دقیقه بازی کردن مقابل رئال مادرید خسته به نظر می رسیدند.

" احساس کردم توره و گارسیا مقداری کند و خسته به نظر می رسند و در بهترین فرمشان قرار ندارند.

" مانچینی در نیمه دوم جک رادول را به میدان فرستاد تا شاید حملات آرسنال از سمت چپ را متوقف کند. این جواب داد؟ احتمالا نه اما معتقدم این یک تعویض خنثی و منفی نبود و از طرفی فکر نمی کنم اسکات سینکلر عملکرد بدی داشت.

" احساس کردم در مقاطعی از بازی آرسنال تیم برتر میدان بود، آن ها بهتر پاسکاری کردند و توپ را بهتر به حرکت در می آوردند و معتقدم سیستم آن ها در این دیدار بهتر از منچستر سیتی جواب داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۳
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۱۳۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰