loading
در حال بررسی درخواست شما
جایگزینی ونپرسی غیر ممکن است
جایگزینی ونپرسی غیر ممکن است

جایگزینی ونپرسی غیر ممکن است



ونپرسی با قراردادی 22 میلیون پوندی راهی منچستر یونایتد شده و حالا میکل آرتتا معتقد است فوتبالی ها باید دست از مقایسه مهاجمان فعلی و ونپرسی بردارند و جدایی او را فراموش کنند چون این قضیه به ضرر تیم است.

"ونپرسی غیر قابل جایگزینی است، ما هم این را می دانیم، اصلاً هم مهم نیست که چه بازیکنانی به تیم اضافه شده اند.

"منچستر یونایتد او را در سن 29 سالگی خریده، این به چه معنی است؟ بازیکنان زیادی در دنیا نیستند که بهتر از او باشند.

"جایگزین کردن رابین کاری غیر ممکن است چون او بازیکن خاصی است، شما نمی توانید از هیچکس انتظار داشته باشید به خوبی او باشد، به نظر من که این کار ممکن نیست."

هافبک 30 ساله توپچی ها فصل گذشته پس از جدایی بازیکنانی مثل فابرگاس و نصری به آرسنال اضافه شد و نقش مهمی را در تیم به عهده گرفت.

قضیه جدایی کاپیتان های تیم برای هواداران کلافه کننده شده، پاتریک ویرا، تیری هانری، فابرگاس و حالا هم ونپرسی در شرایطی تیم را ترک کردند که کاپیتان بودند، آرتتا در این مورد می گوید:

"می دانم که این وضعیت کلافه کننده است.

"سال گذشته فابرگاس اینجا را ترک کرد، همه ما می دانیم این به چه معنی است، شما در عرض دو بازی نمی توانید کاری که 8 سال زمان برده را انجام دهید، این غیر ممکن است.

"رابین مشخصاً یک بازیکن خوب است، فصل گذشته تقریباً در همه بازیهای لیگ برای ما گل زد، پس پر کردن جای خالی او کار دشواری است."

آرتتا می داند که در فوتبال زمان کافی در اختیار ندارید ولی کاملاً معتقد است پودولسکی ، ژیرو و کازورلا خریدهای جدید آرسنال می توانند موجب شادی هواداران شوند.

"همه چیز می تواند به یکباره تغییر کند.

" در بازی مقابل ساندرلند الیویر یک شانس خوب داشت تا گل برتری را به ثمر برساند و اگر این اتفاق می افتاد به یک قهرمان نزد هواداران تبدیل می شد، و لوکاس هم یک فرصت مقابل استوک داشت.

"شخصاً راضی هستم چون آنها خوب به نظر می رسند، ما باید تعادل خوبی در تیم ایجاد کنیم، باید کمی خلاقیت بیشتری داشته باشیم ولی در این صورت باز می شوید و ممکن است گلهای بیشتری بخورید.

"در این دو بازی به اندازه کافی برای بردن بازی تلاش کردیم، به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم و به نظر من فقط در امر کسب امتیاز نا موفق بودیم.

"کازورلا در پست بازیکن آزاد راحت به نظر می رسد، او توانایی های زیادی دارد، می توانید ببینید که چه پا به توپ خوبی دارد، باید او را در تیم داشته باشیم چون بازیکن تاثیر گذاری است.

"لوکاس در سمت چپ واقعاً خوب کار می کند، با حرکات عرضی خود به سمت داخل محوطه مشکلاتی را برای تیم حریف ایجاد می کند، او چند فرصت گلزنی در این بازیها داشت."

آرتتا معتقد است کسب یک امتیاز از بازی استوک با توجه به نمایش تیم حداقل چیزی بود که تیم لیاقت آن را داشت.

"می دانستیم آمدن به اینجا و امتیاز گرفتن کار سختی است، ما سازماندهی شده بازی کردیم و به یاد نمی آورم که فرصت های زیادی به آنها داده باشیم.

"بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و چند فرصت خوب داشتیم که گلزنی کنیم و بازی را برای خودمان راحت تر کنیم، اما مثل هفته گذشته نتوانستیم این کار را بکنیم و هر چه از بازی می گذشت کارمان سخت تر می شود، باید روند گلزنی خودمان را شروع کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۳۴۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰