loading
در حال بررسی درخواست شما
جایی برای افسوس خوردن نیست
جایی برای افسوس خوردن نیست

جایی برای افسوس خوردن نیست


امیدهای آرسنال برای کسب جام در این فصل با شکست برابر میلان و ساندرلند نقش بر آب شد و حالا ونگر قبل از بازی حساس روز یکشنبه با تاتنهام از بازیکنانش می خواهد ناکامی ها را فراموش کنند و به عملکرد خوب در لیگ فکر کنند.

"این آسانترین کار نیست ولی بخشی از کار ماست، نمی توانید شاکی باشید، ما در یک باشگاه فوق العاده هستیم و یک بازی بزرگ پیش روی ماست، اینکه افسوس بخوریم کار اشتباهی است، فرصت خوبی داریم تا شخصیت خودمان را نشان دهیم، نشان دهیم از نظر روحی و روانی در سطح این باشگاه هستیم، پس بیایید این کار را انجام دهیم.

نتایج نا امید کننده ای داشتیم، به خصوص در میلان.

بازی ساندرلند یک بدشانسی بزرگ بود، به دو دلیل: سه بازی پیاپی را خارج از خانه و در زمین های نا مناسب انجام دادیم و بازی آخر بد موقعی برنامه ریزی شده بود، درست بعد از بازگشت ما از میلان، ما به تیمی باختیم که هیچ شوت در چارچوبی نداشت و این ما بودیم که دو گل به خودمان زدیم.

بد شانس بودیم چون ساندرلند عالی بازی کرد اما یک پنالتی 100% روی رابین ونپرسی اعلام نشد، اتفاقات به ضرر ما بود اما ما یک هفته پیش در لیگ ساندرلند را آنجا شکست داده بودیم.

در لیگ یک تساوی بدون گل با بولتون داشتیم و با یک نتیجه خوب بلکبرن را شکست دادیم، باید این روند را ادامه دهیم، در حال حاضر فرقی نمی کند ما چه چیزی می گوییم، همه چیز بر علیه ما استفاده خواهد شد، پس این دست خود ماست که اوضاع را بهبود ببخشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰