loading
در حال بررسی درخواست شما
جنکینسون: می خواهم روی باشگاهم تمرکز کنم
جنکینسون: می خواهم روی باشگاهم تمرکز کنم

جنکینسون: می خواهم روی باشگاهم تمرکز کنم


از سوی تیم ملی انگلیس تماس محرمانه ای با مدافع راست آرسنال برای حضور در تیم ملی این کشور به منظور شرکت در دور مقدماتی جام جهانی مقابل سن مارینو و لهستان انجام شده است و جنکینسون که برای رده های زیر 17، 19 و 21 سال فنلاند بازی کرده می گوید اکنون زمان مناسبی برای انتخاب بین این دو کشور نیست.

کارل می گوید: " من فقط روی باشگاهم که وسیله معاش و پشتیبان من است تمرکز کرده ام و در این لحظه تنها روی اینجا و دیدار بعدی مقابل المپیاکوس متمرکز شده ام.

" مسئولین فوتبال فنلاند با من تماس گرفتند و من به آن ها گفتم: " روی باشگاهم تمرکز کرده ام." این تمام چیزی است که وجود دارد و شما هرطور که دوست دارید می توانید از آن تعبیر داشته باشید.

" قصد تصمیم گیری درمورد برخی از مسائل مهم را دارم و همانطور که پیش از این چندین بار تاکید کرده ام هنگامی که زمانش برسد از آن پل عبور خواهم کرد. تا آن موقع فقط روی بازی های پیش و رو تمرکز خواهم کرد."

جنکینسون که تا اینجای فصل نمایش های چشم گیر و کم نقصی داشته معتقد است به طور منظم بازی کردن کمک بسیار بزرگی در روند رو به رشدش بوده است.

" من واقعا از فوتبالم لذت می برم و فکر می کنم این نکته مهمی است و همچنین اعتماد به نفس نیز نکته مهمی است. در حال حاضر احساس خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به پیشرفت فوتبالی خود ادامه دهم که در اینصورت اعتماد به نفسم نیز همراه با آن افزایش خواهد یافت.

" در حال حاضر در این سطح احساس راحتی می کنم. فکر می کنم می توان گفت با شرایط جدید تطبیق پیدا کرده ام. فقط می خواهم به سختی کار کنم و امیدوارم آن طور که می خواهم پیش روم.

" این سالی طوفانی و پرحادثه بوده است. پی برده ام که همواره در فوتبال فراز و نشیب هایی وجود دارد و این درمورد تلاش برای حفظ یک سطح بالاست.

" در فوتبال همواره با مشکلات و پستی هایی رو به رو خواهید شد اما در بلندی و اوج نیز خواهید بود و من سعی می کنم تنزل پیدا نکنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۲
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰