loading
در حال بررسی درخواست شما
حربه های لازم برای پیروزی را داریم
حربه های لازم برای پیروزی را داریم

حربه های لازم برای پیروزی را داریم

روبین ونپرسی میگوید گل دقایق پایانی میکل آرتتا نشان داد که آرسنال در حال رشد کردن به عنوان یک تیم است...

"همانطور که دیدید میکل آرتتا توانایی پای راست خود را در بازی نشان داده. و چه سلاح فوق العاده ای. همه چیز برای او به خوبی پیش می رود.
"اکنون به تیم نگاه کنید٬ چیزهای زیادی مانند این در توپخانه تیم داریم. همه بازیکنان کیفیت هایی دارند و همه این کیفیت ها با هم جمع شده اند تا خطر بزرگی را درست کنند. نشانه خوبی است که تمام این راه ها در حال حاضر وجود دارد و شما بازیکنانی را میبیند که استحکام را برای ما فراهم میکنند. من این موضوع را که نشانه رشد تیم است میبینم.
"گل هفته گذشته میکل مثال خیلی خوبی از آنچه در هفته های اخیر نشان داده ایم است. ابتدا او توپ را از چنگ پیزارو در آورد٬ سپس رو به جلو حرکت کرد و شلیک کرد. آن حرکت تبدیل تلاش به کیفیت در چند ثانیه بود و نتیجه فوق العاده ای داشت."

آرسنال امشب به مصاف ویگان خواهد رفت تا فاصله خود با نزدیکترین تعقیب کننده اش را به ۸ امتیاز افزایش دهد. ویگان در 4 بازی گذشته 3 برد داشته که یکی از آنها برابر صدرنشین لیگ بوده. ونپرسی هشدار میدهد که بازی سختی در پیش است.

"تلاش و کیفیت٬ هر دو برابر یک ویگان خوب لازم خواهد بود. من مربی آنها٬ روبرتو مارتینز را دوست دارم٬ خیلی زیاد. او دوست دارد که تیمش فوتبال را از عقب زمین بازی کند و برای به نتیجه رسیدن راه درست را انتخاب کند.
"آنها واقعا دوره خوبی را سپری میکنند٬ در مقابل چلسی بسیار بدشانس بودند و سپس پیروزی با تمرکزی عالی برابر منچستر. در ۵ یا ۶ هفته گذشته آنها بسیار خوب کار کرده اند بنابراین کار بسیار سختی برای پیروزی پیش رو داریم و میدانیم که آنها به راحتی تسلیم نخواهند شد.
"مطمئنم٬ اگر خوب بازی کنیم و به سختی تلاش کنیم٬ با یکدیگر شانس هایی برای پیروزی ایجاد خواهیم کرد و  جایگاهمان را در رده سوم تثبیت خواهیم کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰