loading
در حال بررسی درخواست شما
در مقابل ناپولی وحشتناک بودیم
در مقابل ناپولی وحشتناک بودیم

در مقابل ناپولی وحشتناک بودیم



تیم آرسن ونگر در ماه اکتبر و دیدار دوم از دور رفت مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با گل های مسوت اوزیل و الیویه ژیرو ناپولی را در ایمیریتس شکست بدهد. اما این نتیجه منعکس کننده ی واقعی تسلط لذت بخش آرسنال روی رقیب خود نیست ، به خصوص که آن ها در نیمه ی اول فقط سعی در دفع حملات توپچی ها داشتند.

ویچک شزنی حتی گام را فراتر از این می نهد و از این دیدار به عنوان بهترین نمایش آرسنال در این فصل یاد می کند ، با این حال معتقد است چهارشنبه شب آزمایش سخت تری انتظار توپچی ها را می کشد ، جایی که آن ها می توانند با کسب یک امتیاز صعود خود به عنوان تیم نخست این گروه به جمع شانزده تیم نهایی مسابقات را قطعی نمایند.

شزنی به آرسنال پلیر گفت : " فکر می کنم در نیمه ی اول دیدار رفت مقابل ناپولی وحشتناک ظاهر شدیم. من هرگز توپ را لمس نکردم و این نکته ای است که شما باید به صورت خاص از آن یاد کنید "

" اما دیدار پیش رو کاملا متفاوت خواهد بود ، آن ها در خانه بازی می کنند و می دانند که باید برنده ی بازی باشند ، پس احتمالا هجوم همه جانبه ای روی دروازه ی ما خواهند آورد و ما نیز باید برای مقابله با آن تمرکز کنیم. اما من معتقدم می توانیم دوباره نتیجه ای مشابه آن چه که بدست آورده بودیم کسب کنیم "

شزنی افزود : " فکر می کنم مهم است که صدرنشین گروه خود باشیم. امسال همه ی تیم های خوب صدرنشین گروه های خود هستند و فکر می کنم اگر ما هم صاحب رتبه ی نخست در گروه خود باشیم ، قرعه ی مناسبتری در مرحله ی بعدی مسابقات نصیبمان خواهد شد "

" من فکر نمی کنم باید با این دید که شکست نخوریم به میدان برویم. ما معتقدیم به اندازه ی کافی خوب هستیم تا به آن جا برویم و آن ها را شکست بدهیم. نیازی نیست در نگرشمان تغییری ایجاد کنیم ، باید همین راهی را که تا به امروز رفته ایم ادامه بدهیم و آن دیدگاه باید برایمان ثمربخش واقع شود "

" هیجان انگیز بودن یک چیز ثابت در لیگ قهرمانان است و شما همیشه برای آن آماده هستید. فکر نمی کنم با دیدگاهی که نسبت به بازی داریم در آنجا مشکل خاصی داشته باشیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۱۹
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰