loading
در حال بررسی درخواست شما
دیابی: نگاه کردن به جلو به من کمک کرد
دیابی: نگاه کردن به جلو به من کمک کرد

دیابی: نگاه کردن به جلو به من کمک کرد


عملکرد فوق العاده ملی پوش فرانسوی آرسنال در پیروزی مقابل لیورپول و در جایی که خط میانی توپچی ها بسیار برجسته کار کرد باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شود.

دیابی که فصل گذشته در مجموع تنها 98 دقیقه برای تیم اصلی بازی کرد در این فصل در تمام دیدارهای آرسنال حضور داشته است و در سن 26 سالگی اهداف زیادی برای خود تعیین کرده و تاکید می کند در مدت زمان مصدومیتتش هیچ گاه امیدش را از دست نداده است.

دیابی می گوید: " از نظر روانی زمان سختی را گذراندم اما من عاشق فوتبالم. فوتبال شور و شوق من است، بنابراین مهم نیست چه اتفاقی رخ داده است. باید به جلو نگاه کنم و این همان چیزی است که در این وضعیت انجام داده ام.

" واقعا از دوباره بازی کردن خوشحالم. زمانی که در این نوع بازی ها ( مانند دیدار مقابل لیورپول ) حضور دارید بسیار هیجان انگیز است و باید آماده باشید. واقعا خوشحالم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه دهم.

" نکته اصلی دوباره به دست آوردن اعتماد به نفسم است، بنابراین باید در رقابت ها حاضر باشم. ما یک شنبه عملکرد خیلی خوبی داشتیم."

دیابی اشاره ویژه ای به آرسن ونگر می کند، کسی که با وجود تمام مشکلات مصدومیتی که ملی پوش فرانسوی داشت از او حمایت کرد.

" باید از سرمربی تشکر کنم؛ زیرا او حمایت فوق العاده ای از من کرد. همچنین به عنوان یک بازیکن حمایت شدن از سوی هم تیمی هایتان واقعا مهم است. باید بگویم که آن ها در طول این مدت کمک زیادی به من کردند.

" مربی ( ونگر ) به صمیمی بودن با بازیکنانش مشهور است و همواره در حال چک کردن شرایط آن هاست. او حمایت فوق العاده از من کرد. می خواهم از بازگشتم لذت ببرم؛ زیرا من عاشق فوتبال هستم و می خواهم به باشگاه، مربی و هم تیمی هایم ادای دین کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۹۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰