loading
در حال بررسی درخواست شما
دیوانه وار خرج نمی کنیم
دیوانه وار خرج نمی کنیم

دیوانه وار خرج نمی کنیم


آرسنال یک فصل بدون جام دیگر را سپری می کند و منتقدان نحوه خریدهای تیم را نشانه گرفته اند، آرسنال همچنان در حال بازپرداخت بدهی های ورزشگاه و بهره آن است، در روزهای آینده سود باشگاه آرسنال اعلام خواهد شد، با این حال ونگر می گوید هنوز هم نمی تواند انتقادات در مورد نحوه خرج کردن باشگاه را درک کند.

"نکته باور نکردنی این است که ما از مدلی پیروی می کنیم که باید کاملاً طبیعی باشد و به ما می گویند دیوانه، این کار دیوانه کننده است.

همه کار احمقانه انجام می دهند اما ما دیوانه نیستیم، ما کار خودمان را خوب انجام می دهیم، در صورتی یک پوند خرج می کنیم که یک پوند درآمد داشته باشیم، اما سایر تیمها چه کار می کنند؟ خرج کردن مثل بقیه تیمها احمقانه است و به همین دلیل است که دنیا در حال ورشکستگی است."

ونگر همچنین معتقد است آرسنال از نظر سطح دستمزدها توانایی رقابت با تیمهای ثروتمند را ندارد و ماجراهای سمیر نصری و گائل کلیشی بیانگر این مساله است.

"سال گذشته ما شرایط خیلی خیلی خوبی داشتیم اما از دست دادن فابرگاس و نصری و همچنین ویلشر (مصدومیت) باعث ضربه خوردن به تیم شد، با آن خط میانی می توانستیم با هر تیمی در اروپا رقابت کنیم.

وقتی ما با یک تیم جوان بازی می کنیم شما باید این مساله را درک کنید که ما این سیاست را انتخاب کرده ایم، اما نکته ای که ما را با مشکل مواجه می کند جدایی این بازیکنان جوان است، این سیاست ما نیست، ما می خواهیم وقتی بازیکنانمان به بلوغ رسیدند و بازیکنان کاملی شدند آنها را حفظ کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۰۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰