loading
در حال بررسی درخواست شما
رئيس – كمپبل ، كوكلن اين فصل است
رئيس – كمپبل ، كوكلن اين فصل است

رئيس – كمپبل ، كوكلن اين فصل است

مهاجم كاستاريكايي در بازي شنبه آرسنال در جام حذفي كاتاليزور تيم بود،او اكولايزر گلزني بود و در گل آرون رمزي كه به موجب آن توپچي ها ساندرلند را شكست دادند ،نقش مهمي را بازي كرد.

 

كمپبل در شروع فصل در حاشيه تيم بود( به چشم نمي آمد )، اما از زمان پيوستن به تيم به سمت شكوفاشدن پيش رفت - شبيه كوكلن سال گذشته.

 

ونگر به رسانه آرسنال گفت " او به نوعي در موقعيت سال گذشته كوكلن است.هيچ كسي انتظار نداشت او به اين خوبي كار كند و حالا جايگاهش را در تيم محكم مي سازد و او آماده رقابت براي كسب جايگاهي ثابت در تيم است و او موثر و كار آمد مي باشد.

 

" من موافقم كه او با اعتماد بنفس بازي مي كند.اين چيزي است كه بازي او نشان مي دهد.او معتقد است مقايسه يك ماه پيش او تا به امروز ، نشان مي دهد كه او متعلق به تيم است ( در كار تيمي شركت مي كند ) و او به درستي بازي مي كند.

 

ونگر پنج تغيير را در تركيب تيم در بازي شنبه جام حذفي اعمال كرد و او از سوي بازيكنان جوان تيمش تشويق هاي زيادي ديد( منظور تشويق كردن ونگر به ميدان دادن به بازيكنان جوان است ).

 

او گفت " در واقع ما يك گل عقب افتاديم و با وجود يك هافبك جوان ما نترسيديم [ اين موضوع من را خوشحال كرد].ما به اين گل پاسخ داديم و در بازي قوي تر و قوي تر شديم.بعنوان يك مربي شما از اين بازي با احساسي دوشت داشتني كه اين يك تيم واقعي است و آنها با هم و براي يكديگر جنگيدند و آنها مي خواستند كه اين كار را انجام دهند.اين چيزي است كه من خيلي دوست دارم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰