loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : آن احساس پیروزی را دوباره میخواهیم
رمزی : آن احساس پیروزی را دوباره میخواهیم

رمزی : آن احساس پیروزی را دوباره میخواهیم


این هافبک ولزی - که گل پیروزی بخش توپچی ها در فینال جام حذفی را به ثمر رساند - فصل قبل موفق شد 16 گل برای آرسنال به ثمر رساند ، اگرچه 4 ماه را به خاطر مصدومیت از دست داد.

رمزی و هم تیمی هایش دوباره میتوانند به صحنه ی بالا بردن جام در روز یکشنبه مقابل منچستر سیتی در جام خیریه باز گردند و این بازیکن 23 ساله شانس تقابل با هافبک منسیتی ، یایا توره ، را در این بازی دارد-کسی که وی به لحاظ آماری فصل قبل با او برابری داشت.

آرون گفت : " همواره فشار برای داشتن عملکردی خوب به رویمان است. من هنوز میتوانم به لحاظ دفاعی پیشرفت کنم و و مشخصا میخواهم در زمینه ی آمار گلزنی فصل قبلم نیز بهبود حاصل کنم. من احساس میکنم هنوز چیزهای زیادی برای نمایش وجود دارد."

" بردن جام حذفی حس فوق العاده ایی داشت و میخواهیم آن را هر چه زودتر دوباره احساس کنیم. ما میخواهیم تلاش کنیم و چیزهای زیادی را این فصل پیروز شویم و معتقدیم که بخت بالایی برای انجام آن داریم."

" ما همیشه احساس میکنیم که در مسیر درستی حرکت میکنیم. امسال تغییرات زیادی را داشتیم ، بعضی از بازیکنان با تجربه ی تیم ، آرسنال را به مقصد دیگر باشگاه ها ترک نمودند ، اما ما یک تیم با ثباتیم ، تیمی که در آن همه با هم متحدند و از بودن با یکدیگر لذت میبرند و من فکر میکنم که میتوانید آنرا درون زمین ببینید."

" او [یایا توره] فصل کاملی را پشت سر گذاشت و من 4 ماه را از دست دادم ، اما من فکر میکنم در بازی هایی که بازی کردم [آمارهایمان] تقریبا به هم شبیه بودند. توره فصل باورنکردنی داشت پس من فقط میخواهم به پیشرفتم ادامه دهم و امیدوارم که این فصل ، موفق به انجام آن شوم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۱۶
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰