loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی - این برد یک بیانیه را می فرستد
رمزی - این برد یک بیانیه را می فرستد

رمزی - این برد یک بیانیه را می فرستد

 
توپچی ها به لطف گل های نیمه اول تئو ولکات و اولیویه ژیرو تیم مانوئل پیگرینی را با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه امیریتس شکست دادند.
 
این بدین معنی است که آنها فاصله شان را لسترسیتی صدرنشین فقط با دو امتیاز کمتر نزدیک تر کردند و رمزی معتقد است شیوه عملکردشان عنوان قهرمانیشان را تقویت می کند.
 
"این یک برد بزرگ بود و تاثیر زیادی روی حرکت رو به جلوی ما داشت، پس باید بازی را می بردیم. لستر قبل از دوشنبه کمی با ما فاصله داشت ، اما ما فاصله را کمتر کردیم و از این بابت خوشحال هستیم.ما می خواستیم این بازی را ببریم و من فکر می کنم این برد یک بیانیه در این خصوص که ما امسال چگونه هستیم صادر می کند.
 
"این مهم بود که ما گل اول را بزنیم و سپس آن را با زدن گل دوم در نیمه اول ادامه دهیم که خوب بود ، پس ما کمی آسوده خاطر شدیم.ما می دانستیم آنها تیم با کیفیتی هستند و متمایل هستند آن را در لحظات بازی و در نیمه دوم به نمایش بگذارند. آنها توانستند یک گل بزنند اما در پایان ما نتیجه را نگه داشتیم.
 
" در اواخر بازی کمی خسته شدیم، زیرا در مدت زمان کوتاهی بازی های سختی داشتیم و این موضوع در 20 دقیقه پایانی نمایان بود. با وجود این ما بخوبی اوضاع را کنترل کردیم و برد را گرفتیم.
 
"هنوز رقابت تنگاتنگ است، ما هنوز یک بازی دیگر مانده تا به نیمه راه برسیم، بنابراین فوتبال زیادی را باید بازی کنیم، اما مسلما یک شروع خوب داشتیم و امیدوارم بتوانیم به این پیشرفت در دوره فشرده کریسمس ادامه دهیم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰