loading
در حال بررسی درخواست شما
سازماندهی ، کلید احیای آرسنال
سازماندهی ، کلید احیای آرسنال

سازماندهی ، کلید احیای آرسنال

ورمالن معتقد است عملکرد کلی تیم در دفاع بهبود یافته

از نظر توماس ورمالن سازماندهی دفاعی کلید بازگشت آرسنال به رقابت هاست.

تیم آرسن ونگر یکشنبه با گل دقایق پایانی در برابر منچسترسیتی هشتمین پیروزی خود در نه بازی گذشته اش را رقم زد.

ورمالن در 4کلین شیت آرسنال در 6 بازی اخیرش نقش مهمی داشته و معتقد است عملکرد تمام تیم در پشت توپ باعث ایجاد این امر شده است.

او گفت : " این در رابطه با سازماندهی تیم است. این فقط مربوط به مدافعان نمی شود بلکه تمام تیم در این کار نقش دارند. در این لحظه این بسیار خوب است و ما باید از این بابت خوشحال باشیم.

جهشی که ما تا قبل از بازی با کوینز پارک رنجرز داشتیم بسیار مهم بود زیرا وقتی شما هفت بازی متوالی را می برید در جدول بالا می روید. هر تیمی می تواند دیگری را شکست دهد. ممکن است تمام امتیازات را از دست بدهیم. باید متمرکز باشیم زیرا تمام بازی ها بسیار سخت خواهند بود.

"در برخی بازی ها ما کیفیت زیادی از خود نشان دادیم و می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. اما در لیگ شما باید ثبات داشته باشید و این موردی است که ما گاهی فاقد آن بودیم. اما تلاش خواهیم کرد که سال آینده این کار را بهتر انجام دهیم. مطمئنم که میتوانیم انجامش دهیم."


اکنون هدف قرار گرفتن در بیم سه تیم برتر است. چیزی که دو ماه پیش غیرممکن به نظر می رسید. حالا آرسنال با دو امتیاز بیشتر از تاتنهام و نیوکاسل و نیز 4 امتیاز بیشتر از چلسی در رتبه سوم قرار دارد و ورمالن مصمم است تا لیگ را به عنوان برترین تیم لندن به پایان برسانند.

او در این باره می گوید : " ما با این هدف بازی می کنیم. نبرد برای رتبه سوم. که به ما اجازه راهیابی مستقیم به لیگ قهرمانان سال آینده را می دهد. این موضوع برای باشگاه بسیار مهم است و در این لحظه هدف اصلی ماست.

" من تنها برای سه سال است که اینجا هستم اما می دانم که رقابت بزرگی بین آرسنال و تاتنهام وجود دارد. هر روز در خیابان در موردش می شنوم. آنها از ما می خواهند که بالاتر از تاتنهام کار را تمام کنیم اما ما فقط می توانیم به خودمان نگاه کنیم و به بازیمان بپردازیم.

"اگر تمام بازی ها را ببریم بالاتر از آنها کار را تمام خواهیم کرد. بنابراین این چیزی است که برای انجامش تلاش خواهیم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۲۲
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰