loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس:این ایده رابین بود
سانتوس:این ایده رابین بود

سانتوس:این ایده رابین بود


سانتوس و ونپرسی فصل گذشته دوستان بسیار صمیمی ای در آرسنال بودند اما انتقال ونپرسی به یونایتد در تابستان امسال او را به یکی از چهره های منفور هواداران توپچی ها تبدیل کرد و در دیدار این هفته دو تیم نیز گلزنی کرد؛ بنابراین هواداران آرسنال کار سانتوس (تعویض پیراهنش با ونپرسی در بین دو نیمه ) را توهین می دانند اما مدافع برزیلی آرسنال اذعان می کند به هیچ وجه تصور نمی کرده است که این کار چنین آشوبی به پا کند.

سانتوس در مصاحبه ای اختصاصی اذعان کرد کار اشتباهی کرده اما از هواداران نیز می خواهد درک کنند که او و ونپرسی هنوز هم دوستانی صمیمی هستند.

" انتقال رابین به یونایتد او را به دشمن من تبدیل نکرده است. ما همچنان دوست هستیم و او درمورد تعویض پیراهن هایمان صحبت کرد، کاری که بازیکنان دائما انجام می دهند.

" آیا فکر می کردم چنین آشوبی به پا می شود؟ قطعا نه، وگرنه به رابین می گفتم به دور از چشم جمعیت پیراهن ها را تعویض کنیم. به همین دلیل می خواهم از هوادارانی که به خاطر آن ناراحت شده اند عذرخواهی کنم.

" تنها از مردم می خواهم که درک کنند او دوست من است و نمی خواهم به خاطر انتقالش به یونایتد رفتار متفاوتی با او داشته باشم. اودر بین دو نیمه نزدیک من آمد و در آن زمان فکر نمی کردم این کار چنین آشوبی به پا کند.

" من هرگز از سلام کردن به دوستان خوبم خودداری نمی کنم. این مرا شگفت زده کرد؛ چرا که مردم خواستار ترویج دوستی و بازی جوانمردانه هستند.

" با این همه خود آرسن ونگر نیز ار هواداران خواسته بود احترام ونپرسی را حفظ کنند."


سانتوس اذعان می کند خروج ونپرسی ضربه بزرگی به آرسنال در داخل و خارج از زمین وارد کرده او می گوید مرد هلندی و همسرش بوچرا همچنان از دوستان صمیمی او و همسرش سوئلم لیل هستند.

" من و رابین لحظات بسیار خوبی را در آرسنال گذراندیم. او یکی از بهترین دوستانم در باشگاه بود. ما اغلب به همراه همسرانمان برای شام به بیرون می رفتیم. او برای جا افتادنم در باشگاه کمک بسیار زیادی کرد.

" دیدن خروج او ناراحت کننده بود اما ما فوتبالیست های حرفه ای هستیم و این بخشی از حرفه ماست.

" قطعا هواداران آرسنال از خروج او ناراحت بودند اما این فوتبال است. او بازیکن خارق العاده ی است و هر تیمی در جهان خواستارش بود.

" از هواداران می خواهم از بازیکنانی که در آرسنال حضور دارند حمایت کنند. فکر می کنم باشگاه با جذب کازورلا و پودولسکی خریدهای مهمی انجام داده است.

" صحبت های زیادی درمورد بازیکنان بزرگی که آرسنال را ترک کرده اند وجود داشته است اما فصل گذشته ما سسک فابرگاس و سمیر نصری را از دست دادیم و می بینیم که باشگاه هنوز هم موفق به صعود به لیگ قهرمانان می شود.

" مردم تمایل دارند از بازگشت جالب توجه ای که ما داشته ایم چشم پوشی کنند؛ صعود از رده 17 ام جدول به رده سوم.


آرسنال امشب در لیگ قهرمانان باید در خانه شالکه به میدان برود و این درحالی است که آن ها در دیدار رفت در لندن با نتیجه 2-0 مغلوب حریف آلمانی خود شده اند و در هفته های اخیر لیگ برتر نیز متحمل دو شکست مقابل نوریچ و منچستر یونایتد شده اند

سانتوس در این باره می گوید: " در هفته های اخیر دوره سختی را گذرانده ایم اما می خواهم به هواداران اطمینان دهم که همه ما مصمم هستیم تا در دیدار مقابل شالکه بار دیگر برخیزیم.

" این تیم پیش از این شخصیتش را نشان داده است، تنها به یاد بیاورید که مردم فصل گذشته چگونه ما را از رقابت های این فصل اروپا کنار گذاشته بودند. لیگ برتر فصلی طولانی است و برای بازیابی خود فرصت داریم."


همچنین شب گذشته همسر سانتوس نیز در توئیتر به دفاع از او پرداخت.

" انگلیسی ها قبل از قضاوت درمورد کسی باید بهتر فرهنگ برزیلی ها را درک کنند.[ در آنجا ] هیچ کس به خاطر تغییر شرکتش، ارتباط با دوستانش را متوقف نمی کند."

با این حال مشکل برای سانتوس دقیقا این است که هواداران در این کشور آرسنال را فقط به چشم یک شرکت و بازیکنانش را به جشم کارمندانش نمی بینند!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : The Sun
بازدید: ۱,۳۲۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰