loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس: رقابت سالمی با گیبس دارم
سانتوس: رقابت سالمی با گیبس دارم

سانتوس: رقابت سالمی با گیبس دارم


مدافع برزیلی 29 ساله آرسنال فصل گذشته 21 بار برای این تیم به میدان رفت که این تعداد 1 بازی کم تر از تعداد بازی های گیبس در فصل گذشته برای آرسنال بود اما مدافع انگلیسی و جوان توپچی ها در این فصل توانسته سانتوس را به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل کند.

با توجه به مصدومیت گیبس در دیدار هفته قبل مقابل وست هام اکنون سانتوس می تواند در دیدار شنبه آرسنال مقابل نوریچ جانشین او شود و این ملی پوش برزیلی مصمم است تا از این فرصت استفاده کند و معتقد است رقابت دوستانه با گیبس به نفع هردو بازیکن است.

سانتوس می گوید: " قطعا این موضوع ( رقابت ) وجود دارد. در زندگی همواره به دنبال رقابت هستید و این رقابت وجود دارد اما این فقط در زمین مسابقه است و این موضوع به نفع تیم است.

" کیرون بازیکنی استثنایی است و من از کیفیت خود نیز آگاهم. این یک رقابت کاملا سالم است و ما قبل و بعد از تمرین همیشه درموردش صحبت می کنیم. کیرون برای من دوست خوبی است و به سخت کوشی ای که هرروز دارد احترام می گذارم و می دانم که او نیز همین دیدگاه را نسبت به من دارد.

" او تا اینجا خوب عمل کرده و با وجود اینکه ما برای یک پست مشابه رقابت می کنیم می دانم که او تا چه اندازه خوب است. من می دانم که او حضور خوب و موثری در ترکیب داشته و بدیهی است که به این موضوع احترام بگذارم و برایش خوشحال باشم. باور دارم هرکس بهتر باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و این انتخاب مربی است اما او همیشه به تمام بازیکنان فرصت می دهد.

" مطمئنا هنگامی که بازی نمی کنید برایتان دشوار است. در هر باشگاهی که بوده ام همیشه به طور منظم بازی کرده ام. نیمکت نشینی دشوار است اما ما یک تیم هستیم، عملکرد خوبی داریم و من همچنان به سخت کوشی ادامه می دهم تا بتوانم برای بازی کردن به طور منظم به ترکیب بازگردم."


اخیرا گمانه زنی هایی مبنی بر انتقال سانتوس به وجود آمده بود اما او فورا شایعات بازگشتش به ترکیه را تکذیب کرد.

" شایعاتی درمورد بازگشت احتمالی من [ به ترکیه] وجود داشت.مردم در توئیتر و حتی برخی از بازیکنان فنرباغچه درمورد صحت این خبر از من سوال کردند اما من در آرسنال خوشحالم و امیدوارم برای مدت زمان زیادی در اینجا و در آرسنال باقی بمانم.

" من قرارداد دارم و در اینجا بسیار خوشحالم. نه صرفا در آرسنال و در لندن نیز همینگونه است. این یک شهر فوق العاده است. هواداران آرسنال شگفت انگیزند، این یک باشگاه بزرگ است و امیدوارم دوره خوبی را در اینجا سپری کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰