loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس یادآور کارلوس!
سانتوس یادآور کارلوس!

سانتوس یادآور کارلوس!



این مدافع چپ برزیلی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از فنرباغچه به آرسنال آمده با عملکرد خوب خودش و همچنین مصدومیت گیبز جایگاه ثابتی در تیم پیدا کرده است.

رابین در مورد سانتوس می گوید:

"یادم می آید وقتی او تازه به اینجا آمده بود می گفت به پنج یا شش بازی نیاز دارم تا آمادگی بدنی خودم را برای عملکردی خوب به دست بیاورم، همین اتفاق هم افتاد، او رشد کرده و هر بازی آمادگی بیشتری به دست می آورد و چیزی که باعث شده خیلی از او خوشم بیاید آرامش او هنگام پا به توپ شدن است.

او یک مدافع چپ است ولی چیزهای بیشتری نسبت به یک دفاع چپ دارد، او توپ رادر اختیار می گیرد، یک و دو می کند، با استایل خاصی توپ را به حرکت در می آورد و کمی شبیه روبرتو کارلوس بازی می کند.

او می داند چگونه باید وظایف دفاعی خودش را انجام دهد و به موقع هم به جلو برود و وقتی که نفوذ می کند مطمئن است، من عاشق بازی او هستم.

یادم می آید دو هفته پیش فقط با او یک یا دو پاس رد و بدل نمی کردم، تعداد پاسهایمان به سه و چهار هم می رسید و این چیزی است که شما از آن لذت می برید، اینکه با او بازی کنید لذت بخش است چون او عاشق فوتبال است، عاشق این است که راهی به دروازه پیدا کند و من واقعاً دفاع چپی مطمئن مثل آندره در دیگر تیمها ندیده ام.

وقتی او صاحب توپ می شود همه ما احساس می کنیم که او یک حرکت مفید انجام خواهد داد، حتی اگر چند نفر هم جلوی او باشند او باز هم تصمیم درستی می گیرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰