loading
در حال بررسی درخواست شما
سانتوس : آرتتا برای حل مشکلاتم به من کمک کرد
سانتوس : آرتتا برای حل مشکلاتم به من کمک کرد

سانتوس : آرتتا برای حل مشکلاتم به من کمک کرد


مدافع برزیلی در ماه آگوست از ترکیه به جمع توپچی ها نقل مکان کرد و بلافاصله تاثیر حضور وی در آرسنال آشکار شد. سانتوس معتقد است همه توپچی ها به او کمک کرده اند تا با شرایط زندگی در انگلستان خو بگیرد اما در این بین ، آرتتا نقش پررنگ تری را ایفا نموده است.

سانتوس به آرسنال پلیر گفت : " من از تک تک بازیکن ها نکات مثبتی دریافت کردم ، از همه آنها احترام  دیدم و بالعکس برای تمامی آنها احترام قائلم.  میکل آرتتا اسپانیایی است و زبان ما بسیار به هم شبیه است و این باعث شد که او بیش از سایرین به من کمک کند. او همیشه به من نحوه بازی در لیگ برتر را گوشزد می کند. او برای مدتی طولانی در اورتون بازی کرده است و تقریبا همزمان به آرسنال آمدیم و او به حل و فصل شدن مشکلاتم بسیار کمک کرد. ما همیشه با هم در حال صحبت کردن هستیم ، چه در رختکن و چه در حال گرم کردن. او همیشه چیزهایی می گوید که من خنده ام می گیرد یا مرا با اسم مستعارم صدا می کند و این همیشه باعث بهبود روحیه ی من می شود بدون کوچکترین دلخوری. ما هر روز در کنار هم کار می کنیم و به این لحظات و شوخی ها نیاز داریم. "

سانتوس افزود : " این رابطه با باشگاه بسیار مهم است. ما بازیکن ها اکثرا شام را با هم می خوریم و رابطه اجتماعی خوبی با هم داریم. من همیشه در حال انجام دادن کاری و یا گفتگو با توماس فرمالن ، باکاری سانیا ، رابین فان پرسی ، میکل ، یوسی بنایون ، ایگناسی میگل یا دیگران هستم. این ارتباطی که بین ما وجود دارد ، درون زمین بسیار قوی تر است و در نهایت تمامی سود آن متوجه باشگاه است. "


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۳۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۸۱۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰