loading
در حال بررسی درخواست شما
سانوگو: باید محکم باشم
سانوگو: باید محکم باشم

سانوگو: باید محکم باشم

مهاجم فرانسوی کار خود را در امارات کاپ شروع کرد و سپس در برابر فولام و فنرباغچه به عنوان ذخیره وارد میدان شد.

به نظر می رسد آینده درخشانی پیش روی اوست اما مانند هر خرید جدیدی نیاز به انطباق یافتن با شرایط جدید دارد. با این همه او از روند پیشرفت خود راضی است.

"خیلی خوب با هم تیمی هایم انس گرفته ام. با انها وقت گذارندم و با افرادی مثل باکاری سانیا که خود هم در اوسر بوده است صحبت کردم و این خیلی به جا افتادنم در تیم کمک کرد. از وقتی به اینجا آمدم واقعا احساس خوبی دارم.

دیدن سانیا و دیابی که هر دو مسیر مشابهی را طی کرده اند [حضور در اوسر] به من اعتماد به نفس می دهد. وارد تیم شدند و خیلی خوب کار کردند بنابراین من دوست دارم و امیدوارم دنباله رو آنها باشم.

"اما به زمان احتیاج خواهم داشت، این روش جدیدی در زندگی است، لیگ جدید و برای انطباق یافتن زمان لازم است. این چیزی است که آن را هدایت خواهم کرد.

"فکر می کنم باید محکم شوم و قدرت بدنی ام را تقویت کنم. این بخشی از لیگ دشواری مثل لیگ برتر است. همان طور که به جلو رفتن عادت کرده ام و این از لیگ فرانسه است.

"اولین بازی من [برای آرسنال] تجربه بزرگی بود. فکر نمی کردم بازی کنم چون تازه دوشنبه به اینجا رسیده بودم و با بچه ها تمرین نکرده بودم. مستقیما به دل ماجرا پرتاب شدن برایم خیلی خوب بود. برای دریافت نشانه ها و امتیازات به صورت فوری خیلی خوب بود.

"در برابر فولام شرایط متفاوت بود، لیگ برتر بود، یک لیگ دشوار و فیزیکی. اما کسب یک نتیجه خوب و اینکه من نقشم را ایفا کردم خوب بود. توپ های زیادی گرفتم و در نتیجه تجربه خوبی بود.

"اهداف اصلی من، آمدن به اینجا و یاد گرفتن، پیشرفت در بازی و یاد گرفتن تعامل با بازیکنان بزرگ است. حالا دارم با آنها تمرین می کنم و به تدریج پیشرفت خواهم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۳۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰