loading
در حال بررسی درخواست شما
سانیا متمرکز روی بازگشت
سانیا متمرکز روی بازگشت

سانیا متمرکز روی بازگشت


مرد فرانسوی توپچی ها ، پس از شکست دو بر یک در برابر تاتنهام در ماه اکتبر و شکستن پایش هنوز موفق نشده است به میادین بازگردد. بعد از مصدومیت ، عمل جراحی موفقیت آمیزی روی پای او انجام شد و وی در حال سپری کردن دوران نقاهت می باشد.

سرمربی آرسنال ، ماه گذشته اعلام کرده بود ، سانیا در پایان ژانویه به تیم ملحق خواهد شد. سانیا نیز تایید کرده در حال تلاش برای رسیدن به این هدف می باشد. بازگشت او مصادف گشته با بازگشت بازیکن افسانه ای آرسنال  و او نیز مانند دیگر هم تیمی هایش از این اتفاق خوشحال به نظر می رسد. او همچنین از عدم کسب جام توسط آرسنال در دیدار برابر بیرمنگام در اف ای کاپ گذشته ناراحت است. سانیا همچنین اذعان دارد آن شکست شاکله تیم آرسنال را در هم ریخت و افزود در حال حاضر بیش از گذشته مشتاق برای بدست آوردن جام می باشد.

سانیا به اکیپ گفت : " من گفته بودم سه الی چهار ماه دور از میادین خواهم بود واکنون مطابق برنامه پیش می روم. آهسته دویدن را شروع کرده ام و در روزهای آتی کار با توپ را نیز آغاز خواهم نمود. درون پایم پیچ و پلاتین وجود دارد البته من فکر نمی کنم نیازی به برداشتن آنها باشد ، اگر قرار بر این اتفاق باشد ، دو ماه دیگر نیز حاشیه نشین خواهم بود. "

سانیا همچنین در مورد آنری افزود : " حضور او هم در روحیه تیم ما تاثیر گذار خواهد بود و هم در روحیه تیم حریف ، او همیشه به دنبال تکامل است و می داند برای پیروزی چه کاری باید انجام داد ، هرچه بگوید همه گوش خواهند داد ، بازگشت آنری بزرگترین رویداد سال 2012 است! "

او در مورد فینال اف ای کاپ گفت : " وقتی در یک قدمی رسیدن به یک جام ، مثل اف ای کاپ هستید ، ناگهان همه دنیا روی سرتان خراب می شود. از آن تاریخ به بعد ما شروع به افت کردن نمودیم ، ما خیلی نا امید شده بودیم ، طرفدارانمان نیز همینطور ، آنها اعتمادشان را به ما از دست داده بودند. من دوست دارم با آرسنال افتخار کسب کنم و نگرفتن جام برایم ملال آور شده است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۹۳۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰