loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمن : پیشنهاد بریتانیا را نخواهم پذیرفت
سیمن : پیشنهاد بریتانیا را نخواهم پذیرفت

سیمن : پیشنهاد بریتانیا را نخواهم پذیرفت



تیم های انگلستان ، ولز ، اسکاتلند و ایرلند شمالی در قالب یک تیم واحد ، با عنوان بریتانیای کبیر در رقابت های المپیک حاضر می شوند. به نمایندگی از این کشورها برای حضور در این تیم ، نام هایی همچون گرت بیل ، کریگ بلامی ، استیون فلچر و کریس برانت تا کنون مطرح شده اند. استیووارت پیرس باید 18 بازیکن به علاوه تعدادی بازیکن ذخیره برای تیم زیر 23 ساله های بریتانیا اتنخاب نماید. همیشه سه بازیکن بزرگسال نیز می توانند این تیم ها را همراهی نمایند که احتمالا یکی از آنها ملی پوش اسبق انگلستان ، دیوید بکهام خواهد بود. با این حال سیمن معتقد است این چیزی نیست که او بخواهد آن را امتحان کند.

دیوید سیمن 48 ساله در کنفرانس مطبوعاتی گفت : " بودن در این تیم! نه. من بازیکن حرفه ای هستم و المپیک جای من نیست. اگر به من هم پیشنهاد بدهند ، قطعا جوابم منفی خواهد بود. عقیده شخصی من این است که به آن پاسخ مثبت ندهم. "

دیوید سیمن که بیش از 400 بازی برای آرسنالی ها انجام داده است همیشه از بازگشت هری ردنپ بر مسند مربی گری تیم ملی انگلستان حمایت کرده است.

سیمن افزود : " دوست دارم هری را در این پست ببینم. یک مرد انگلیسی. من همیشه طرفدار یک انگلیسی برای تصدی پست مربی گری تیم ملی انگلستان هستم. البته تعداد آنها زیاد نیست ، اما دوست داشتم زمانی را که ونه بلز مربی تیم ملی بود یا زمانی که گلن هادل در این پست حضور داشت. زمانی هم که اسون گوران اریکسون مربی بود ، خوب بودیم ، اما من حس خوبی نداشتم. "

سیمن در خصوص آینده تیم ملی انگلستان در مسابقات یورو 2012 در لهستان و اکراین نیز به بیان نظرات خود پرداخته است.

وی در این خصوص گفت : " بدیهی است که آن ها هنوز سرمربی خود را نشناخته اند ، اما آنها با هم هماهنگ خواهند شد زیرا می دانند که انتظارها از آن ها بالاست. چیزهای زیادی در آن موقع وجود خواهد داشت ، اینکه در آن دو یا سه هفته چگونه بازی می کنید کاملا مربوط به فرم شما در مدت زمان بازی ها می شود. اصلا مهم نیست که قبل از بازی ها خوب بازی کرده اید یا نه. اگر مسابقات را خوب آغاز نکنید ، آن طوری که انتظار دارید ، فرم خود را نیز از دست خواهید داد. بالاخره کسی در آن جا حضور خواهد داشت و این که چه کسی باشد یا کی انتخاب شود مهم نیست. شما یک سرمربی می خواهید که در آن جا حضور داشته باشد و بداند آن ها چه می کنند ، تصمیمات را بگیرد و من مطمئن هستم که آن ها را هماهنگ خواهد کرد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۸۵۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰