loading
در حال بررسی درخواست شما
فعلاً فقط QPR
فعلاً فقط QPR

فعلاً فقط QPR

آرسن ونگر می گوید به پیشی گرفتن از منچستر سیتی فکر نمی کند...

آرسنال پس از هفت برد پیاپی حالا در فاصله 12 امتیازی شاگردان مانچو قرار دارد ولی ونگر معتقد است آنها تمرکز خود را روی رقابت با چلسی و تاتنهام خواهند گذاشت و سعی می کنند تا جایی که می توانند رتبه بهتری در جدول کسب کنند.

"تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد، چیزی که می توانیم به آن امیدوار باشیم سوم شدن است، می توانیم چهارم شویم ، یا پنجم یا ششم. می خواهیم تا جای ممکن در جدول رتبه بهتری داشته باشیم و حالا این به ثبات خودمان بستگی دارد.

الان در جایگاهی هستیم که هیچکس انتظارش را از ما نداشت و از حالا می خواهیم جایگاهمان را مستحکم تر کنیم و این به عملکرد خودمان بستگی دارد.

چیزی که من می بینم این است که شنبه دیوانه وار برای برد بجنگیم، این تمام چیزی است که می بینم، به چیزی فراتر از این فکر نمی کنم.

ما روی بازی با QPR تمرکز کرده ایم، باور کنید. می دانیم که بازی مقابل آنها برای همه تیمها دشوار است و این مساله مهم برای ماست، بعد از این بازی روی بازی بعدی تمرکز می کنیم و با قدرت به پایان بردن فصل به این بستگی دارد که تا چه اندازه روی بازی بعدی متمرکز شویم.

همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند، فوتبال یک ورزش شکننده است و ما این را از برهه های سختی که در این فصل داشتیم یاد گرفتیم، عطش شما و تمرکزی که دارید برای حفظ فرم خوبتان حیاتی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰