loading
در حال بررسی درخواست شما
كار بزرگی كرديم و به مسير خود بازگشتيم
كار بزرگی كرديم و به مسير خود بازگشتيم

كار بزرگی كرديم و به مسير خود بازگشتيم


در مورد عملكرد تيم...


بازی را برديم و اين برای ما فوق العاده است. آنها بسيار خوب كار كردند ، بازی را برایمان سخت كردند و سازماندهی شان عالی بود. در نيمه دوم زمانی كه توپ را داشتيم بهتر كار می كرديم اما بايد اذعان كنم در دقايقی از بازی عصبی به نظر می رسيديم ولی روی هم رفته از بازی راضی هستم.

در مورد تاثيرات باقی مانده از باخت به چلسی...

فكر می‌كنم اينگونه بود. احتمالا اين مساله اعتماد به نفس ما را پايين آورده بود. اگرچه در آن ديدار بازی فوق العاده ای نكرديم اما استحقاق نتيجه بهتری ‌را داشتيم. شايد هنوز اتفاقات آن ديدار كمی در ذهن ما بود اما اكنون اميدواريم كه آثار آن به كلی محو شده باشد. امشب در حالی كه فوق العاده نبوديم كار بزرگی انجام داديم. ما بار ديگر به مسير خود بازگشتيم و اميدوارم كه اعتماد به نفس خوبی را برای ديدار دشوار آخر هفته مقابل وستهام كسب كرده باشيم.

در مورد ارجح بودن برد بر هر چيز ديگر...

همواره همين گونه بوده است ، نبوده ؟ در حال حاضر مهم ترين چيز كسب نتيجه است و ما نيز نتيجه لازم را كسب كرديم. اين برد را به سختی به دست آورديم. فكر نمی كنم آنها فرصت های ‌زيادی داشتند ، چند موقعيت به آنها داديم و ما نيز چند موقعيت ديگر برای گلزنی داشتيم بنابراين بدون آن كه فوق العاده بوده باشيم ، نتيجه بزرگی كسب كرديم.

در مورد شروع شدن روند گل خوردن...

خوب ، هميشه اينگونه بوده است [و نمی توان همواره دروازه را بسته نگاه داشت]. هميشه راهی برای دريافت گل وجود دارد. سه بازی دروازه خود را بسته نگاه داشتيم و به خوبی كار كرديم. فكر می كنم روی گلهایی كه خورده ايم خيلی افتضاح نبوده ايم. گلهایی اصلی كه خورده ايم از روی ضربات ايستگاهی بوده است كه ما همه از اين بابت ناراحت هستيم و فكر می كنم كه می توانيم اين مساله را بهبود بخشيم. به نظرم اوضاع رو به راه است.

در مورد گل آرون رمزی...

ضربه تمام كننده فوق العاده ای بود ، او بازيكن خوبيست.

در مورد عملكرد ژروينيو...

او در روند گلزنی قرار گرفته بنابراين اعتماد به نفسش در بالاترين سطح قرار دارد. فكر می كنم بازی تيمی به تدريج بهبود يافته ، او در چند بازی گذشته چندين بار موقعيت های خوبی را برای كازورلا ايجاد كرده است. او دارد نسبت به پست خود در مركز خط حمله شناخت پيدا می كند. فكر نمی كنم او خيلی بد كار كرده باشد و او به خاطر سرعت و جنب و جوشی كه دارد بسيار خطرناك است. او می تواند بازيكن فوق العاده ای باشد.

در مورد مقايسه وی با هانری...

خوب ، اگر او در هر زمينه ای كه می تواند مثل تيری هانری شود تمام طول روز را بر روی آن كار خواهيم كرد. او در حال يادگيری نقش خود به عنوان مهاجم نوك است و در آنجا دارد خوب كار می كند. من از او راضی هستم.

در مورد گل لوكاس پودولسكی...

پيش از اين نيز گفته ام كه او تمام كننده فوق العاده ای است. او در محوطه جريمه مرگبار عمل می كند و گلزنی های وی ممكن است ادامه دار باشد.

در مورد غيبت مرتساكر...

او امروز صبح مريض بود. او بيماری ويروسی خفيفی دارد و به اين دليل غايب بود. اين اميد را داريم كه وی برای بازی مقابل وستهام آماده باشد.

در مورد صدرنشين گروه شدن...

هنوز راه طولانی و پر پيچ و خمی وجود دارد. بازی با شالكه سه هفته ديگر است و ما تا آن بازی دو بازی سخت ديگر در ليگ داريم. وقتی كه زمان آنها برسد به آنها خواهيم پرداخت اما بازی های سختی در پيش داريم.

در مورد تماشای بازیكنان آرسنال توسط روی هاجسون...

همه اينها بازيكنان جوانی هستند كه پيشرفت كرده اند و همگی بهتر شده اند. فكر می كنم جنكينسون هر بازی بهتر می شود و تا اينجای كار برای ما فوق العاده كار كرده است. بنابراين خوشحال خواهم شد اگر او برای بازی در تيم ملی انگلستان دعوت شود. اين مساله برای او فوق العاده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۶۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰