loading
در حال بررسی درخواست شما
 ما در موقعیتی هستیم که می خواهیم باشیم
 ما در موقعیتی هستیم که می خواهیم باشیم

ما در موقعیتی هستیم که می خواهیم باشیم

 
تیم آرسن ونگر پس از برد دو بر صفر مقابل تیم تازه راه یافته به لیگ برتر در ورزشگاه امیریتس به صدر لیگ برتر صعود کرد.
 
چمبرلین از صدرنشینی در پایان سال 2015 خوشحال است و هافبک تیم ملی انگلیس از شیوه ای که توپچی ها بعد از شکست سنگین یکشنبه ساوتهمپتون به فرم سابقشان برگشتند می گوید.
 
او به رسانه آرسنال گفت " امروز یک برد تنها چیز قابل قبول برای ما بود.ما این موضوع را می دانستیم و به خودمان می گفتیم.ما کمتر از یک برد هیچ چیزی را نمی خواستیم ، بنابراین ما وظیفمون رو انجام دادیم و حالا بدنبال برد بعدی هستیم.
 
" در حال حاضر ما در موقعیتی مطمئن قرار داریم،این جایی است که ما می خواهیم آن جا باشیم.برای طی کردن این مسیر طولانی ، قطعا عواملی برای جا زدن وجود دارد ، اما من مطمئنم این نوسان کمتر خواهد شد ، اما ما باید در نیم فصل دوم خودمان را بسازیم و به شیوه ای درست و مثبت به سال جدید برویم.
 
"ما امیدوار خواهیم بود بازیکنان مصدوم بزودی برگردند  و ما را دوباره تقویت کنند، اما بچه ها تاکنون خیلی خوب بوده اند. ما باید این مسیر را برویم و امروز گام خوبی بود و یک شیوه خوب برای پایان سال.
 
" ما می دانیم که ما قادر به پیروزی بازی هایمان هستیم .رئیس به ما گفت این تیمی که به ساوتهمپتون باخته است تفاوتی با تیمی که منچستر سیتی را خانه  شکست داد ندارد.
 
"روز به روز ما اگر نتیجه بدی داشتیم باید مجددا برگردیم  ،مثل امروز که این کار را انجام دادیم.ما در هر بازی باید حول همین فرم بچرخیم و نتیجه خوبی را بگیریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰